eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Moment a moc
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c637e$0$27027$65785112@news.neostrada.pl> <i7hod8$a0p$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net>
    <s...@d...wkurw.org>
    <s...@c...net>
    <4c9e5a4c$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <op.vjm04mzbh2iph9@evo>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4c9f53df$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 26 Sep 2010 16:03:10 GMT
    Lines: 36
    Message-ID: <4c9f6ebe$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1285516990 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27023 80.52.166.102:46246
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312762
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Robert Rędziak

    >> Nie chodzi o to, że mierzy moc na kołach w sensie dosłownym, tylko ze
    >> jest to wielkość najbardziej "natywna"
    >
    > Najbardziej ,,natywną'' wielkością dla hamowni obciążeniowej jest
    > moment obrotowy, a dla inercyjnej zmiana prędkości rolek w czasie.
    > Resztę się wylicza.

    Powtórzę:

    "Nie chodzi o to, że mierzy moc na kołach w sensie dosłownym, tylko ze
    jest to wielkość najbardziej "natywna" z punktu widzenia hamowni z
    wymienionych (moc/moment na kołach/na silniku) więc nie ma co się z tego
    wyśmiewać."

    Kontekst mojej wypowiedzi to wyśmiewanie wykresu mocy na kołach więc nie
    wiem po co tu wyjeżdżasz z jakimś wykresem "zmiany prędkości rolek w
    czasie". Nikt takich wykresów nie robi, bo i po co, a wykresy mocy na
    kołach są w normalnym użyciu (głównie w usa).

    >> Z punktu widzenia działania typowej hamowni dużo łatwiej uzyskać wykres
    >> mocy na kołach niż np. momentu na silniku.
    >
    > A jeszcze łatwiej momentu na kołach.

    Niby dlaczego łatwiej?

    > Obciążeniowa?

    Podział na inercyjne i obciążeniowe nie jest jakiś sztywny. Nie wiem, być
    może są jakieś hamownie, które mierzą moment, tylko w jakim celu? I
    dokładnie w jaki sposób? Może podać przykład takiej hamowni?

    --
    ignorance is bliss

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: