-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Moment a moc
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
<4c9c637e$0$27027$65785112@news.neostrada.pl> <i7hod8$a0p$1@news.onet.pl>
<s...@c...net>
<s...@d...wkurw.org>
<s...@c...net>
<4c9e5a4c$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org> <op.vjm04mzbh2iph9@evo>
<s...@d...wkurw.org>
<4c9f53df$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 26 Sep 2010 16:03:10 GMT
Lines: 36
Message-ID: <4c9f6ebe$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1285516990 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27023 80.52.166.102:46246
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312762
[ ukryj nagłówki ]begin Robert Rędziak
>> Nie chodzi o to, że mierzy moc na kołach w sensie dosłownym, tylko ze
>> jest to wielkość najbardziej "natywna"
>
> Najbardziej ,,natywną'' wielkością dla hamowni obciążeniowej jest
> moment obrotowy, a dla inercyjnej zmiana prędkości rolek w czasie.
> Resztę się wylicza.
Powtórzę:
"Nie chodzi o to, że mierzy moc na kołach w sensie dosłownym, tylko ze
jest to wielkość najbardziej "natywna" z punktu widzenia hamowni z
wymienionych (moc/moment na kołach/na silniku) więc nie ma co się z tego
wyśmiewać."
Kontekst mojej wypowiedzi to wyśmiewanie wykresu mocy na kołach więc nie
wiem po co tu wyjeżdżasz z jakimś wykresem "zmiany prędkości rolek w
czasie". Nikt takich wykresów nie robi, bo i po co, a wykresy mocy na
kołach są w normalnym użyciu (głównie w usa).
>> Z punktu widzenia działania typowej hamowni dużo łatwiej uzyskać wykres
>> mocy na kołach niż np. momentu na silniku.
>
> A jeszcze łatwiej momentu na kołach.
Niby dlaczego łatwiej?
> Obciążeniowa?
Podział na inercyjne i obciążeniowe nie jest jakiś sztywny. Nie wiem, być
może są jakieś hamownie, które mierzą moment, tylko w jakim celu? I
dokładnie w jaki sposób? Może podać przykład takiej hamowni?
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 26.09.10 18:53 DoQ
- 26.09.10 19:18 DoQ
- 26.09.10 20:24 J.F.
- 26.09.10 20:49 Robert Rędziak
- 26.09.10 20:50 Robert Rędziak
- 26.09.10 20:56 Robert Rędziak
- 26.09.10 20:57 Robert Rędziak
- 26.09.10 21:14 J.F.
- 26.09.10 21:16 J.F.
- 26.09.10 21:20 J.F.
- 26.09.10 21:43 Jurand
- 26.09.10 21:42 DoQ
- 26.09.10 21:45 Jurand
- 26.09.10 21:47 DoQ
- 26.09.10 21:49 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO