eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Data: 2010-09-26 21:20:57
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 26 Sep 2010 14:38:03 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    > Nie całego, bo nikt nie zdecyduje się powiesić
    > kilkunastu/-dziesięciu kg przy każdym kole. Zatem w grę wchodzą
    > albo dwa silniki na oś i półośki, albo jeden plus mechanizm
    > różnicowy, bo może zajmować mniej miejsca niż dwa silniki i
    > mniej ważyć.

    MIEV pamietasz ? Co prawda jeszcze nie sprzedaja, wiec trudno
    powiedziec ze to dobre rozwiazanie :-)

    I tak sie patrze na skutery .. czy mi sie wydaje czy niektore maja
    silni i skrzynie na tylnej osi ?

    poloski tez swoje waza, wiec ciagle to bedzie chodzilo konstruktorom
    po glowie.

    >> Jaka w istocie niezbędna jest moc do pokonania oporów ruchu - nie wiem.
    > 40kW w pierdolocie klasy Pandy wystarcza na około 150km/h.

    Ale przyspieszenia juz nie ma :-(

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: