    From: karamba <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mokry intercooler
    Date: Sun, 13 Jun 2010 11:53:02 -0700 (PDT)

    > Co do oleju w intercoolerze - nazywa sie to film olejowy i jest
    > jak najbardziej normalne, a to, ze kolega zauwazyl krople oleju z tego
    > miejsca na posadzce moze byc spowodowane jakas nieszczelnoscia w
    > ukladzie dolotowym. Popraw opaski na wezu i tyle - ja bym sie absolutnie
    > nie martwil.

    Objawów wyżej opisywanych przez kolegów u mnie nie ma,silnik pracuje
    równiutko, żeby nie te dwie krople wcale bym na to nie zwrócił uwagi.
    Oleju mi nie ubywa, praktycznie silnik nic nie bierze, od wymiany do
    wymiany.
    Nakręciłem 200tys, ale olej Mobil 1 0w40 turbo wymieniam regularnie co
    10tys.
    Jeśli jakieś szczątkowe ilości oleju są w tym miejscu normą to jestem
    trochę uspokojony.

    Karamba