    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moje "szczęście" i statystyczne wątpliwości J.F.
    Date: Tue, 01 May 2012 12:49:34 +0200
    <jnmq7k$al0$1@mx1.internetia.pl>
    <1a72e3eu2yl72.lzyxltgl7zrg$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2012-04-30 23:38, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 30 Apr 2012 21:45:08 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Wlasnie tak.

    Nie wiem jak Ty to liczysz, ale ja mogę przyjąć, że gdyby ten sam
    zestaw puszczać te 5000 razy to wyjdzie ~0,035% (chyba się nie
    pomyliłem). Jak to jest znacząco to ja przepraszam.

    > Ja nie, ale ktos wygrywa. Jakby nikt nie wygrywal, to by przestali grac :-)

    No właśnie - jedni nie wygrywają po wysłaniu 10000 kuponów, inni za
    pierwszym razem.

    > I to tak bardzo powyzej.

    Są takie miejsca.

    > No ale co - poprawili i juz nie widujesz tam wypadkow, czy poprawili a
    > wypadki nadal sa ?

    To zależy od miejsca. Zresztą ja nie sprawdzam tych miejsc codziennie ;)

    > To do d* poprawili :-)

    Ten ostatni wydarzył się na światłach i ktoś miał czerwone.

    > Kwestia rachunku. Zeby nie wypadla nigdy to pr-stwo 1/56347.
    > Mozliwe, ale malo prawdopodobne.
    > 20 razy to bardziej skomplikowany rachunek i dzis mi sie nie chce ;-)

    Ale rachunek niczego nie gwarantuje.

    > to bylo pisac ze wczesniej.

    Przecież to proces ciągły, a o wypadkach pisałem na przestrzeni
    lat.

    > A byly jakies zmiany na przelomie ?

    Zmiany czego? No, A1 dociągnęli do Torunia ;)

    > CB na FR kiepsko pomaga, a nawi jeszcze mniej.

    Teraz dla ułatwienia to jeszcze znaki stawiają.

    > Choc na Kobylnice moze pomoze :-)

    Wiesz gdzie mam Kobylnice i opowieści o SM? Różne już numery widziałem
    i nie jest mi potrzebna nawigacja, CB itd. Wystarczy jeździć z głową.