  • Data: 2012-05-03 16:10:28
    Temat: Re: Moje "szczęście" i statystyczne wątpliwości J.F.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-03 11:13, J.F. pisze:

    > To jest "znaczaczaco podnosi", bo szanse sa ok 5000 razy wieksze.

    "znaczaczaco podnosi" to tak jak z tą cegłą w drewnianym kościele?

    > A ze ciagle znikome to prawda.

    Stąd nadal będę twierdził, że to nie ma istotnego wpływu.

    > Jechalem sobie ostatnio po wrocku, i cos nie moge nadazyc na zielona fale,
    > patrze na licznik, jesli stowa po miescie to za malo, to jak ma nie byc
    > wypadkow ?

    A skąd założenie, że tam jest zielona fala, a jak jest to nie jest
    ustawiona na 40-50?

    > Ale przy duzym odstepswie z czystym sumieniem mozna kogos nazwac
    > "nienormalnym" :-)

    Nazwać może, ale czy jest to uzasadnione?

    > Ale skok jest 10/11. Taki "nienormalnie duzy" skok.

    To zależy od zbyt dużej liczby czynników, by nazywać go "nienormalnie
    dużym".

    > Co spowodowalo ze ruch z 7 przeskoczyl na 10+A1 ?

    A skąd ja mogę wiedzieć? Żartowałem sobie z tą autostradą.

    > przepisowo znaczy sie ?

    Zasadniczo tak.

    > to takie nieprzyjemne :-)

    Wręcz przeciwnie :)