  • Data: 2010-01-05 09:51:45
    Temat: Re: Moje doświadczenia z Blurb.com
    Od: Profesor Nic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 31 2009, 11:10 am, cinsan <m...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Kilka tygodni temu, przy okazji wątku o CeWe książkach, obiecałem, że
    > podzielę się wrażeniami po otrzymaniu zamówionych książek z Blurb.com.
    (...)

    To i ja dorzuce moje 50 cent... Zamowilem 24.11, wyslano 30.11,
    dostalem jakos ok 07.12, wiec przyzwoicie. Zalapalem sie na jakies
    promocje i w sumie zaplacilem ok 30% mniej + darmowa przesylka.

    Co do jakosci druku nie mam zastrzezen - faktycznie wierne kolory,
    jestem z tego zadowolony. Niestety 3 z 10 ksiazek dostalem zle
    przyciete. Blurb poprosil o fotki i opis problemu, szybko przyjal
    reklamacje i doslal mi na swoj koszt 4 dodatkowe egemplarze.

    Moje najwieksze "ale" to nie tyle wina Blurb, co faktu ze moja ksiazka
    miala tylko 40 stron i miekka okladke - prezentuje sie to bardzo
    kiepsko, ubogo i wlasnie jak zeszyt. Wniosek na przyszlosc taki, ze
    jesli juz ksiazka z fotografiami z Blurb, to min 80 stron, twarda
    okladka i grubszy papier w srodku. Wtedy bedzie cacy, ale i po
    kieszeni uderzy duzo mocniej... Ewentualnie miekka oprawa i tanszy
    papier, ale min 80 stron i jak najmniejszy format, zeby to mozliwie
    usztywnic - bedzie bardziej przypominac ksiazke.

    T.