  • Data: 2019-01-03 16:53:30
    Temat: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    Od: Tornad <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 12:30:54 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    Jak sobie maly Jasio wyobraza nowoczesna fizyke i co z tego wynika.
    Jeden maly Jasio pisze i zaczyna się bac.

    Cytuje: zwidy Malego Jasia czy Jacusia, który przestrzega.

    Tornad sie uparl podwazac powszechnie uznaną od 100 lat fizyke,
    i twierdzi że swiatlo w prozni rozchodzi się ze stała predkoscia
    wzgledem tejże próżni.
    Przed 100 laty nazywano to eterem.
    Mój komentarz
    Jacus dobrze to pamięta bo już wtedy w wieku lat 7 zaczal mowic lala i baba.
    I teraz zaczyna się bac, bo jakiś oszołom zaczyna podwazac uznana od ponad stu
    lat kanony wiary. Co grozi powszechnym otępieniem spoleczenstw a glownie
    dzieci, ktire przestana wierzyc w sw. Mikolaja i sw. Albercika a zaczna
    wierzyc w swietego Jacusia.
    A przecie do tego odpuscic nie możemy!

    Dalej Jacus pisze:
    I dalej logicznie mysli - jesli Ziemia sie w tym eterze porusza, to
    czas przelotu pewnego odcinka bedzie rozny, w zaleznosci od tego w
    ktorą strone ten odcinek ustawiony.
    Jacus jest mondry i jak na swój wiek zaczyna dość wcześnie przeprowadzac swoje
    słynne doświadczenia myślowe. Wszystkie w pełni gienialne. Dla zmyly zauwaza,
    ze oszołom może czasem myslec logicznie ale to podpucha. Pisze, ze odcinek
    tego niebezpiecznego dla nauki zegara będzie się poruszal roznie. Raz
    poprzecznie raz podluznie. I jeszcze zaleznie od jego ustawienia. Pewno za
    młodu Jacus slyszal, ze jeden Juchas obwiesil się cudnie; dupa ku polnocy,
    wszyckim ma południe.

    Wiec chce zrobic zegar oparty o czas przelotu pewnego odcinka tam i z
    powrotem.

    No i nadal Jacusia dreczy go ten zegar którego kawalek odcinka będzie latal tam
    i z powrotem i w dodatku tak w kolko. Zamiast stanac, zrobic swoje, poplakac
    troszeczkę i lapes za inna lowieczke.

    I bedzie mogl ustawiac go pod roznymi kątami i sprawdzac czy sie pozni
    czy spieszy.

    No tu już zakrawa na pornografie dziecieca w dodatku. Bedzie sobie ustawial ten zegar
    pod roznymi katemi i sprawdzal w która strone mu wcześniej stanie.
    J.

    Zapomnial dopisać, ze ruchami posuwisto zwrotnymi. Czyli cykloidalnymi aby
    mondrzej wygladalo. Tyle, ze już zapomnial, ze do tego swiatla nie potrzeba.
    Bo potem dzieciska jak starzy przy switle to robia, maja uciechę i potem długo
    zasnąć nie mogą.

    > Nie o to chodzi.
    > Einstein twierdzi, ze w prozni predkosc jest stala dla kazdego
    > inercjalnego obserwatora.
    > Niezaleznie od tego, czy w tej prozni stoi, czy sie przemieszcza.

    I jeszcze Einsteinem się podpiera, który sobie wyobrazal te obserwacyjne
    aniołki jako male diabelki siedzące na końcu szpilki w nieokreslonej ale
    bliskiej nieskonczonosci ilości. I tylko dzięki nim jeszcze sloncce swieci
    a ten swiat sie kreci.
    Ruchami inercjalnymi ale rownoczesnie obrotowo skrosnymi i whadlowymi bo tak
    wychodzi z najnowszych doswiadczen myslowych a tych podwazac nie wolmo. Za
    podważanie zwidów reletywistow, nawet zubożałych, groza surowe kary z kara
    postawinia takiego osobnika w kacie do końca lekcji. I dożywotniego wykluczenia
    takiego osobnika z lokalnej smietanki towarzyskiej.

    > A Tornad mowi, ze jest stala wzgledem tejze prozni, a wiec obserwator
    > jesli sie porusza, to powinien zmierzyc inna predkosc.

    No tego to bym sam już nie przezyl. Aby kazddy diabełek, ktory swojej
    predkosci zmierzyć nie umie a potrafi zmierzyć kazda inna prekosc, aby stal
    sie diabełkiem obserwacyjnym nie majac do tego zadnych marzadow, to mi się
    w glowie nie miesci. Zamiast wierzyc w te prawdy to co poniektórzy w nie
    powatpiewaja i kombinują aby to zmierzyć. Do tego przecie dopuscic nie wolno.
    Takich należy eliminować bo tylko zamet sieja. I grozi to odcinaniem ryi od
    koryt.

    > Kto ma racje ? Trzeba doswiadczenia, zeby ustalic.

    No proszę do czego to doszło. Zmiast pokornie wierzyc w prawdy objawione to
    temu zachciało się jakies doswiadczenia robic. Do roboty a potem na piwo a
    nie mi tu jakies doswiadczenia ustalać! I co, może jeszcze mamy mu za to placic?
    Kto naprzód w glowie uradzi do skutku nie doprowadzi...

    Pozdr
    Tornad
    PS zapomnielam dopisać: niechaj będzie pochwalony lub tez obalony. Do wyboru
    i koloru. Co się na to odpowiada? Teraz zawsze i na wieki wiekow amen.