  • 51. Data: 2009-10-23 05:56:38
    Temat: Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    plynac w niezabezpieczonym prawidlowo kontenerze.

    Nie tam zebym sie czepial ale jak sie "niezabezpiecza prawidlowo kontener -
    zwlaszcza plynacy" ???

  • 52. Data: 2009-10-23 06:00:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Nie tam zebym sie czepial ale jak sie "niezabezpiecza prawidlowo kontener -
    > zwlaszcza plynacy" ???

    Nie wiem ale widzialem kilka motocykli i samochodow po podrozy przez
    ocean. Ladowane jako nowki sztuki przyplywaly w stanie jak
    popowodziowym. Wszedzie rdza od soli morskiej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 53. Data: 2009-10-23 10:08:59
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@g...pl>

    Tytus z fabryki <v...@o...pl> napisał(a):

    > Chopie chyba nie widziales jak poprowadzone sa wydechy w Sportsterze... Raz
    > na sezon to moze uda sie nie oparzyc od nich (zwlaszcza tego z tylnego
    > cylindra)...:)))))))

    To co Ty, Tytusie, w klapkach jeździsz? I w krótkich gaciach? Przez sześć
    sezonów jakoś się nigdy nie oparzyłem.

    Pozdr,
    Jimmie
    www.jimmie.motocykle.org

  • 54. Data: 2009-10-23 10:23:38
    Temat: Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX) - o dziku rozprawka.
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Viking pisze:
    [ciach]

    Ale Ty tak płaczesz czy z emocji Cie przytyka ? Bo z tymi wielokropkami
    to sie prawie czkawki nabawiłem.

    Kuruj sie, złamasie (moge mu tera tak bezkarnie napisać, a co ;) ).

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 55. Data: 2009-10-23 10:26:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Muti pisze:

    > Zobacz sobie jak sa wykonane amerykanskie samochody .... (no moze poza
    > Corvetta::)
    > Niektóre wygladaja nawet pieknie (nowe Camaro, Challanger, Mustang itp) ale
    > jak wsiadziesz do srodka to Opel Vectra to wypas :).

    Phi, przednionapędowy econobox ...

  • 56. Data: 2009-10-23 10:53:02
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Swiety Jimmie"
    Przez sześć sezonów jakoś się nigdy nie oparzyłem.

    Bo Ty harlejowiec jestes, a ja taki dzapski delikates...

    T.

    W klapkach nie jezdze bo zle sie biegi zmienia :)

  • 57. Data: 2009-10-23 17:12:21
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Magic" <l...@d...com> napisal w wiadomosci
    >
    > To ja Ci odpowiem, bo wszyscy pieprza jakies farmazony jak na prm przystalo.
    > Harleya nie kupuje sie po to aby jezdzic seria. Jesli nie wiedziales to Twój
    > blad. Harleye rozbiera sie do 0 i robi po swojemu, zwlaszcza nowe seryjne.
    > Dziekuje ze moglem pomóc.

    Rozbiera się do zera? hmmm myślałem że po to się kupuje motocykl aby sobie nim
    pojezdzic?
    Dzisiaj widziałem lorę z kilkunastoma motocyklami, zgadnij co bylo pierwsze co
    sobie pomyslalem?
    - HOG organizuje zlot :))

    --
    pzdr smoq

  • 58. Data: 2009-10-23 18:04:27
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Magic"
    Phi, przednionapędowy econobox ...

    Te Tobie tez conieco do 440 qubikow brakuje.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 59. Data: 2009-10-23 21:39:16