  • 1. Data: 2009-10-21 17:14:54
    Temat: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: Magic <l...@d...com>

    Hej Koledzy

    Mam Problem... moj Motor rdzewieje.
    1.5 Roku temu kupilem V-ROD-a (VRSCDX) z salonu. Zrobilem nim w tym
    czasie 12 tys km. W weekend chcialem go przygotowac na zime i podczas
    mycia stwierdzilem, iz na lagach pod lakierem bable sie porobily...
    ktore sobie odpryskuja (widac metal).
    Poniewaz mam gwarancje na ten zlom (zlom, gdyz juz 4 razy byl w
    serwisie na wymiane lozyska w glowce kierownicy + kilka innych
    problemow) zawiozlem go do warsztatu HD. Dzisiaj mi powiedzieli ze nie
    wezma tego pod gwarancje, gdyz sa to uszkodzenia spowodowane sola... co
    kolwiek by to mialo znaczyc. Wytlumaczenie strasznie glupie, gdyz
    kilka razy tylko przez snieg zdarzylo mi sie jechac a i sola go nie
    kremowalem aby zaczal rdzewiec.
    Moja 23 letnia Honda CBR 600 F1 ktora juz od kilku lat mecze nie ma
    takich problemow.

    Ja jestem zdania, iz jest to dupna jakosc lakieru i w ogole wykonania
    motoru.
    Co wy o tym sadzicie? Jak moge jutro argumentowac w warsztacie aby
    uznali mi gwarancje? Jakies porady?

    A tak na boku - V-Rod-a kupilem gdyz bardzo mi sie podoba design
    maszyny i miodnosc podczas jazdy, ale jesli chodzi o jakosc wykonania,
    problem z nimzwiazane (juz mialem odpryski lakieru na pojemnikach z
    plynem chamulcowym + ciagle problem z kierownica i lozyskami + problem
    z elektronika) - jestem strasznie rozczarowany Harleyem. Jest to moj
    pierwszy i ostatni pojazd jaki zakupilem tej marki...

    Pozdrawiam tych co jeszcze jezdza i tych co juz swoje maszyny zimuja.
    Mag

  • 2. Data: 2009-10-21 17:30:05
    Temat: Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Magic pisze:
    > Hej Koledzy

    Hej, kolego, zmień nicka.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-10-21 17:38:55
    Od: Magic <l...@d...com>

    On 21 Okt., 19:30, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Hej, kolego, zmień nicka.

    myslisz ze to pomoze?

    Pozdrawiam,
    Magic

  • 4. Data: 2009-10-21 17:39:43
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-21 19:30:05 +0200, Magic <m...@w...pl> said:

    > Hej, kolego, zmień nicka.

    Ufff! No nie powiem, jak to zobaczyłem, to różne dziwne myśli zaczęły
    mi biegać po głowie ;-)

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 5. Data: 2009-10-21 17:42:51
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 21 Paź, 19:14, Magic <l...@d...com> wrote:

    > Co wy o tym sadzicie? Jak moge jutro argumentowac  w warsztacie aby
    > uznali mi gwarancje? Jakies porady?
    Po pierwsze: dyskutowac z dealerem. Jak sie zaprze na sile nic nie
    zrobisz. Krok 2: HD Polska czyli importer. Moze cos zaproponuje. Jak
    nie to mail do Milwuakee (czy jak to sie pisze) - jezeli polski rynek
    cokolwiek dla nich znaczy to zainteresuja sie sprawa.

    Jezeli chcesz na skroty: pozew do sadu i czekac.

    Czytaj: mozesz robic borute w internecie lub probowac rozmawiac. Jaka
    droge wybierzesz - decyzja nalezy do Ciebie.

    A tak na boku: hamulce a nie chamulce. Tak jak Harley a nie Charley.

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 6. Data: 2009-10-21 17:48:29
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    doktorski pisze:

    > Czytaj: mozesz robic borute w internecie lub probowac rozmawiac. Jaka
    > droge wybierzesz - decyzja nalezy do Ciebie.

    No ba! I jeszcze dilera postrasz miedzy wierszami, ze masz znajomego w
    TVN i postarasz sie to naglosnic przez Turbo Kamere w TVN Turbo...
    najlepiej od razu zapytaj pracownika, z ktorym bedziesz rozmawial kiedy
    mozna wlasciciela zastac, zeby z kamera niepotrzebnie nie jezdzili w te
    i z powrotem.

    Zdrowko
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 7. Data: 2009-10-21 17:51:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Magic pisze:

    > myslisz ze to pomoze?

    nam pomoże.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 8. Data: 2009-10-21 17:56:30
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 21 Oct 2009 19:14:54 +0200, Magic <l...@d...com> wrote:

    [...]
    > Co wy o tym sadzicie? Jak moge jutro argumentowac w warsztacie aby
    > uznali mi gwarancje? Jakies porady?

    Sugeruję argument "proszę o uzasadnienie odmowy wykonania naprawy
    gwarancyjnej na piśmie, to zaniosę je do skonsultowania do Urzędu
    Ochrony Konkurencji i Konsumenta". :-)

    (Nagrywanie całej rozmowy też może być niezłym pomysłem bo zapewne
    będą Cię chcieli wysłać na drzewo bez żadnego papierka)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 9. Data: 2009-10-21 18:16:08
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > Sugeruję argument "proszę o uzasadnienie odmowy wykonania naprawy
    > gwarancyjnej na piśmie, to zaniosę je do skonsultowania do Urzędu
    > Ochrony Konkurencji i Konsumenta". :-)

    UOKIK do tego nic nie ma, bo po pierwsze nie zajmuje sie sprawami
    indywidualnymi konsumetow, tylko troszczy sie o zbiorowosc konsumentow
    (czyt. jak pojdziesz do nich ze swoja sprawa to Ci powiedza, ze sie tym
    nie zajma, bo oni moga najwyzej wojowac z niezgodnymi z prawem zapisami
    w umowach, praktykami monopolistycznymi itp., ale to nie w Twojej
    sprawie, tylko w zakresie ogolnym. Od takich spraw jest Inspekcja
    Handlowa albo Rzecznicy Konsumentów (kazdy powiat ma swojego
    "rejonowego" rzecznika). Inspekcje Handlowa obecnie przedsiebiorcy maja
    gleboko w d.., bo jedyne co moze zrobic to albo zorganizowac (za zgoda
    obu stron sporu) polubowny sad konsumencki, albo jak juz sie kontrolerzy
    z IH dopatrza zlamania prawa (czego w tym przypadku sie raczje nie
    dopatrza, bo zlamanie prawa to jakies tam wprowadzanie w blad,
    udzielanie niepelnych informacji, nieujawnianie ceny itp.) to moga
    przedsiebiorce ukarac mandatem (tu uwaga) w kwocie 500 zł. Znane sa
    przypadki, ze IH wchodzi na kontrole, a wlasciciel placowki od razu
    wychodzi z piecioma stowkami w garsci i mowi z usmiechem na ustach "nie
    zawracajcie mi glowy, nalezy mi sie mandat".

    Teraz przedsiebiorcy juz tak stresowo nie reaguja jak kiedys na haslo
    "Panstwowa Inspekcja Handlowa", bo i umocowanie prawne tej instytucji
    mocno oslablo.

    Ech, rozpisalem sie, ale to pewnie dlatego, ze zona sie tym zawodowo
    zajmuje i sie naslucham codzien o takich kuriozach, ze glowa mala.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 10. Data: 2009-10-21 18:27:45
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 21 Oct 2009 20:16:08 +0200, KLOSZ <k...@w...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > sprawie, tylko w zakresie ogolnym. Od takich spraw jest Inspekcja
    > Handlowa albo Rzecznicy Konsumentów (kazdy powiat ma swojego

    A, fakt, to Rzecznik Konsumentów. Pomyliło mi się z UOKiKiem, w każdym
    razie jak miałem problem ze sklepem z allegro co nie chciał przyjąć
    zwrotu przed upływem 10 dni to skontaktowanie się z rzecznikiem pomogło.
    :-)

    [...]

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik