  • 1. Data: 2009-10-20 10:51:28
    Temat: Miejsce na motocykl w grażu podziemnym (Warszawa/Mokotów)
    Od: Piotr <p...@g...com>

    Miejsce na motocykl w grażu podziemnym przy ul. Bruna (Warszawa/
    Mokotów).
    Nowoczesny apartamentowiec, ochrona... full-wypas i lodzio-miodzio :-)

    Cena w promocji jesiennej: 120 zł miesięcznie.

    Kto chętny???

    SULI
    FXDXT '03

    piotr.sulima@_NOSPAM_gmail.com

  • 2. Data: 2009-10-20 10:55:51
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Lodzio w cenie? Hm a co miesiąc czy tylko raz?

  • 3. Data: 2009-10-20 11:27:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr pisze:
    > Miejsce na motocykl w grażu podziemnym przy ul. Bruna (Warszawa/
    > Mokotów).
    > Nowoczesny apartamentowiec, ochrona... full-wypas i lodzio-miodzio :-)

    hehe, najwięcej motocykli ostatni ginie z parkingów podziemnych :)
    ja tylko niosę pomoc :)

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 4. Data: 2009-10-20 14:11:13
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Piotr" Miejsce na motocykl w grażu podziemnym przy ul. Bruna (Warszawa/
    Mokotów).Nowoczesny apartamentowiec, ochrona... full-wypas i lodzio-miodzio
    :-)

    Z takich najchetniej i najlatwiej kradna motocykle, dla zlodzieja pewny
    strzal - nie bedzie strucli same nofki niesmigane.
    Ochrona ma w dupie - jest zadowolona ze ma cieple miejsce do spania - a jak
    przyjedzie bus z ekipa boi sie ozwac coby nie przestraszyc klienta a nuz
    znajomy szefa :)
    Poza tym spoko...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 5. Data: 2009-10-20 23:03:26
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Piotr pisze:
    > Miejsce na motocykl w grażu podziemnym przy ul. Bruna (Warszawa/
    > Mokotów).
    > Nowoczesny apartamentowiec, ochrona... full-wypas i lodzio-miodzio :-)
    >
    > Cena w promocji jesiennej: 120 zł miesięcznie.

    Tyle to ja place za 3/4 roku (w tym ogrzewanie, prad, woda, kanapa,
    pufy, stolik i w cholere miejsca do imprezowania czy grzebania w moto
    zima przy piwku - w sumie apartament cos a'la 30m^2). Fajne ceny we
    Wawie macie nie ma co ale moze akurat ktos jest w potrzebie i skorzysta ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 6. Data: 2009-10-21 06:50:16
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "marider"
    Tyle to ja place za 3/4 roku (w tym ogrzewanie, prad, woda, kanapa, pufy,
    stolik i w cholere miejsca do imprezowania czy grzebania w moto zima przy
    piwku - w sumie apartament cos a'la 30m^2).

    Chopie w Wawie w takim lokalu jak piszesz juz powstalby bank, szmateks lub
    apteka z czynszem 2500 ojro miesiecznie.
    A cena podana przez kolege jest bardzo dobra - parking pod chmurka z
    drzemiacym cieciem w Wawie to koszt od 100 pln niestety

  • 7. Data: 2009-10-21 07:06:05
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 21 Paź, 08:50, "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> wrote:
    > A cena podana przez kolege jest bardzo dobra - parking pod chmurka z
    > drzemiacym cieciem w Wawie to koszt od 100 pln niestety

    Dobra nie dobra, jak ktoś się nie obudził w lecie to pewnie mógł sobie
    zarezerwować miejsce w http://www.przechowaj.pl - nie znam, nie
    widziałem, nie wiem czy dobre ale wygląda sensownie i kosztuje 80 PLN/
    mc, ale jak dla mnie to za daleko a z tego co czytałem można korzystać
    jak z garażu. Co do parkingu to ja płace 75 na Ochocie - nie tak
    źle :-)

    --
    Artur

  • 8. Data: 2009-10-21 07:31:16
    Temat: Re: Miejsce na motocykl w gra?u podziemnym (Warszawa/Mokotów)
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Artur Zabroński"
    http://www.przechowaj.pl - nie znam, nie
    widziałem, nie wiem czy dobre ale wygląda sensownie i kosztuje 80 PLN/

    Zajrzyj do umowy - zwlaszcza do czesci dotyczacej oplat za wyjazd/wjazd.

  • 9. Data: 2009-10-21 07:50:58
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 21 Paź, 09:31, "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> wrote:

    > Zajrzyj do umowy - zwlaszcza do czesci dotyczacej oplat za wyjazd/wjazd.

    Tego właśnie się nie doszukałem a w tej ichniejszej umowie jest tylko:
    #v+
    Składający może odebrać i ponownie oddać do przechowania przedmiot
    przechowania w dowolnym czasie (korzystać na zasadzie garażu) jednakże
    wówczas obowiązany jest do uiszczenia każdorazowo dodatkowej opłaty w
    wysokości . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    #v-

    --
    Artur

  • 10. Data: 2009-10-21 08:28:34
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Artur Zabroński"
[...]

    Znaczy sie chyba nie wszystko jest wyszczegolnione w cenniku - cos tam
    jeszcze ustalamy przy oddawaniu sprzeta. Jest to w zasadzie zrozumiale bo to
    przechowalnia a nie parking i kazdy taki wyjazd/wjazd wiaze sie chyba z nowa
    procedura przyjecia sprzeta.