  • 41. Data: 2009-10-22 16:26:56
    Temat: Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote in message
    news:op.u17l16albkkx24@attitude-adjust...
    > On Thu, 22 Oct 2009 18:07:56 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wakuometrem z jednym słupkiem. Jeszcze jakieś głupie pytania?

    LOL! Bardzo dobre. Wojskowa logika. To teraz pomaszerujemy pod Rumsztyka,
    tfu, Ramsztajna.

    weFAQ&v=qvj

  • 42. Data: 2009-10-22 16:37:23
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-10-22 16:57, Użytkownik Artur Zabroński napisał:

    > Bym zapomniał, musi też umieć sam skonstruować wakuometr żeby
    > zsynchronizować sobie gaźniki.
    >
    > To tak w skrócie.

    To właśnie wyjaśniłeś co te sprzęty maja wspólnego z chińskimi
    motorami. :-)
    No ale mają jedną przewagę, występują w większych pojemnościach.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2009-10-22 18:09:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kefir pisze:

    > Zdziwilbys sie, moze poguglaj czasem zanim zaczniesz rozstawiac ludzi po
    > kątach ;)

    To Magicowy weglik to nie byla CBR ? He ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 44. Data: 2009-10-22 18:20:04
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    ContactSign.com pisze:
    (...)
    > Ale czy zdarzylo sie wam juz widziec rdze na 1.5 rocznym Motongu?
    > Przez Zime garazowany, snieg moze z 2 razy mial okazje zobaczyc... a
    > moze 12 tys km to za duzo jak na HD?
    > Nie mam pojecia...

    Zdażyło się. Kilka lat temu kumpel kupił bodajże pierwszy w Polsce
    egzemplarz Triumpha Bonneville, chyba nawet Triumph homologację na nim
    robił. Generalnie po roku kumplowi pordzewiały lusterka i kilka innych
    pierdół (np. korek wlewu paliwa), a na fabrycznie nowych oponach
    Bridgestone'a pojawiły się spękania. Żenua normalnie. Ale wszystko
    zostało wymienione przez dealera w ramach gwarancji.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 45. Data: 2009-10-22 18:36:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Don Pedro pisze:

> [...]
    > pierdół (np. korek wlewu paliwa), a na fabrycznie nowych oponach
    > Bridgestone'a pojawiły się spękania. Żenua normalnie.

    Molgl dlugo plynac w niezabezpieczonym prawidlowo kontenerze. Bo Bonnie
    sa chyba tez klepane w USA.

  • 46. Data: 2009-10-22 20:01:17
    Temat: Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX) - o dziku rozprawka.
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    > nie pytam jak smakowal). Jakies fatum: D-rski jelonka ledwie przerobil w
    > drodze na Felki.

    V-tkacy,
    Dobra, powiem...
    wlasciwie moze komus sie przyda..bo chwalic nie ma sie czym...(
    Ze Doktorski przerabia Jelonki na mielone to mla wie:) Sie czyta i tu .. i
    gg..:)
    Tylko mla nie pisac.. bo jak juz wszystko napisane.. :) ale do sedna..
    No Magic moze i CBRe mial:) ale i tak wiedzialem ze to nie ten:) dobra . bo
    odplywam od temata...

    Sobota..troche zimnawo ale sucho.. wieczorem zlocik na dzialce u
    Wonskiego..., do dzieci nie jade.. to sobie mysle..przejade sie... a co..
    Ubralem sie letko... /1 blad/ do garazu... tam nie znalazlem kominiarki.?
    wcielo.. dobra jade.../2 blad/
    Pojechalem... no fajnie... do brata najpierw Minsk-Wyszków... noo... blisko
    nie.? :)troche czuje jak zimno... po lbie i w ogóle... ale fajnie fajnie..po
    wizycie u brata.. to co? na dzialke na zlocik..zobaczyc jak impreza sie
    rozwija.. :) no to myk .. Wyszków- Stanislawów.-Liw - i do Kaluszyna.. eee
    tez blisko... co z tego ze juz ciemno,ze zimno blisko przymrozka... a ja
    ubrany jak dajmy na to w lato do Rózanskich..naten przyklad..
    prze Kaluszynem.. od strony Liwa.. wylatuje za winkla.. pusto,ciemno,
    wszystko tak mi zgrabialo ze i tak juz nie czulem... z boku .. patrze
    ...impreza.... no to co.. ! champlowanie.. pisk... poslizg kontrolowany.. :)
    zawracam...zerowa predkosc.. nagle przelatuje dzik..(albo HGW co... moze
    farbowany kaban jak u Kargulów? nie wiem...) a ja zziebniety,zamarzniety..
    nie wiem jak.. patrze lece na bok..1 mysl.. kierunki, lusterka
    plastiki..!!!! i noga mi ucieka... biore VFRana na siebie.. zeby go
    przytrzymac.. nie dalo.. zebym nie byl tak zgrabialy... VFRmnie przygniata..
    leze na plecach.. noga wlazla w tylne kolo....

    cisza.... ciemno.. las przede mna zakret... za mna2 zakret.... szybko
    mysle.. bardzo szybko... leze na plecach nade mna motocykl..nogi nie moge
    wyciagnac... silnik zgasilem swiatel nie!! przeciez ja tez ta droga jezdze
    sluzbowo... (ja kazda droga w tym kraju jezdze sluzbowo;/)
    Tedy Tiry ida na granice .. nocami tez.. ja w tym miejscu samochodem tez tne
    ..zawsze..
    patrze jak daleko d do tych winkli i zakladajac ze mnie zobaczy taki
    kierowca tira..to ile czasu mu zajmie wyhamowanie.... ???? przed glowa.. czy
    za..? na kask bym nie liczyl...

    I to jest przestroga..! czlowiek zmarzniety.. nie reaguje...tak jak
    trzeba.... i zawsze o ile to mozliwe.. wiac z drogi... !!!

    NO skoro pisze... to zyje... :)
    zamiast Tira nadjechala zona Wonskiego... ja w miedzyczasie robiac jakies
    dziwne cyrki z noga.. odwrócilem sie na brzuch... i wyczolgalem...
    podnieslismy razem sprzeta.. i pobawilem sie na imprezie... wrócilem do
    Minska do garazu wjechalem na stojaco...i tej nocy potem swietnie sie
    bawilem... ze zwichnieta niby tylko noga.. Oczywiscie tak myslalem,.....
    jest zlamana,.. a ja mam jeszcze 2 tyg gipsu conajmniej..

    Troche mi glupio.. ze tak sie zalatwilem... z 2 strony.. po 30 latach
    jezdzenia..na 25 motocyklach trzeba sobie w koncu cos zlamac... zeby
    nakarmic statystyke co nie? ;)

    Wiem to glupie.. chrzanic.. zelaztwo.. trzeba bylo nie lapac ..go...
    ale ... ale sami Wiecie jak to jest:/
    klamka sprzeglowa tylko ciut wygieta.. i kawalek plastika... pekl.. za 2
    tygodnie znowu polatamy:))))))

    Pozdro
    Tomek
    Bialy VFRanek...

    P.S.
    no to norme spamowania wyrobilem na kolejna 5-ciolatke:) Dobranoc:)

  • 47. Data: 2009-10-22 20:33:27
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Mam Problem... moj Motor rdzewieje.

    Teraz powinien wystapic Kuczu i powiedziec, ze ten model produkowany jest w
    Chinach heheheh :D

  • 48. Data: 2009-10-22 20:36:09
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > No co? Czekam aż Olo zrobi domowe narzędzie do zmiany opon i opisze
    > nam tu wszystkim zgromadzonym jak je skonstruować i zmienić nim oponę..
    > Nie chce wyjść na tępego buraka.

    Ty tepy buraku, a nie czytales, ze deska juz pod wakuometry poszla?
    No to jak ma zrobic to narzedzie, sie pytam. No jak? Bez deski sie nie
    da przeciez. ;)

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 49. Data: 2009-10-22 20:40:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mustafa pisze:

    > Teraz powinien wystapic Kuczu i powiedziec, ze ten model produkowany
    > jest w Chinach heheheh :D

    A wcale bym sie nie zdziwil. W dobie kryzysu kazdy tnie koszty. Zawiecha
    niby japonska ale z Japonii do Chin niedaleko.

  • 50. Data: 2009-10-23 05:39:23
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Artur Zabroński"
    - raz na sezon porządnie oparzyć się do wydechu,

    Chopie chyba nie widziales jak poprowadzone sa wydechy w Sportsterze... Raz
    na sezon to moze uda sie nie oparzyc od nich (zwlaszcza tego z tylnego
    cylindra)...:)))))))