  • 31. Data: 2009-10-22 15:36:31
    Temat: Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 22 Paź, 17:05, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:

    > koło kiedy ostatnio sam robiłeś?
    Jakie koło?

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 32. Data: 2009-10-22 15:46:47
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    Magic pisze:
    > Hej Koledzy

    Hej, kolego, zmień nicka.

    --
    No właśnie;) ale ja sie kapnołem po tym że Nasz Magic miał starą VFRę a nie
    CBRę..:))

    Pozdr
    Tomek
    Biały VFRanek,/24 wiosny nie rdzewieje,chamuje i dziki przejeżża;) /

  • 33. Data: 2009-10-22 15:47:41
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Jakie koło?
    Jakbyś robił to byś wiedział,opony zmieniasz w serwisie?,uuu:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 34. Data: 2009-10-22 16:07:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > Bym zapomniał, musi też umieć sam skonstruować wakuometr żeby
    > zsynchronizować sobie gaźniki.

    A jak sie synchronizuje pojedynczy gaznik ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 35. Data: 2009-10-22 16:09:45
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 22 Paź, 17:47, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:

    > Jakbyś robił to byś wiedział,opony zmieniasz w serwisie?,uuu:-P

    No co? Czekam aż Olo zrobi domowe narzędzie do zmiany opon i opisze
    nam tu wszystkim zgromadzonym jak je skonstruować i zmienić nim oponę.
    Nie chce wyjść na tępego buraka.

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 36. Data: 2009-10-22 16:10:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Viking pisze:

    > No właśnie;) ale ja sie kapnołem po tym że Nasz Magic miał starą VFRę
    a nie CBRę..:))

    Malo wiesz.

    I nie pisz pod delimiterem. To tak na przyszlosc.

  • 37. Data: 2009-10-22 16:12:12
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 22 Paź, 18:07, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > A jak sie synchronizuje pojedynczy gaznik ?

    Nie wiem, zapytaj Ola - powinien wiedzieć.

    A tak na serio to nie odbieraj tego dosłownie co wcześniej napisałem
    bo wyczuwam w tym pytaniu lekką ironię ;-)
    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 38. Data: 2009-10-22 16:14:20
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 22 Oct 2009 18:07:56 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    [...]
    > A jak sie synchronizuje pojedynczy gaznik ?

    Wakuometrem z jednym słupkiem. Jeszcze jakieś głupie pytania?

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 39. Data: 2009-10-22 16:20:30
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

    > a nie CBRę..:))
    >
    > Malo wiesz. I nie pisz pod delimiterem. To tak na przyszlosc.

    Zdziwilbys sie, moze poguglaj czasem zanim zaczniesz rozstawiac ludzi po
    kątach ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 40. Data: 2009-10-22 16:23:19
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "Viking" <v...@o...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Pozdr
    > Tomek
    > Biały VFRanek,/24 wiosny nie rdzewieje,chamuje i dziki przejeżża;) /

    A co to za pisanie pod delimiterem, he? Napisz cos wiency o tem dziku ( i
    nie pytam jak smakowal). Jakies fatum: D-rski jelonka ledwie przerobil w
    drodze na Felki.

    weFAQ&v=qvj