  • 21. Data: 2009-10-22 06:39:17
    Temat: Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Jacot pisze:

    > W sensie, ze utracila kontrole?;)

    Nooo, jakby w sposob niekontrolowany, probuje z ramienia IH mediowac
    miedzy przedsiebiorcami i konsumentami w interesie i na wniosek tych
    ostatnich ;-)

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 22. Data: 2009-10-22 11:10:20
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Uzytkownik "Magic" <l...@d...com> napisal w wiadomosci

    To ja Ci odpowiem, bo wszyscy pieprza jakies farmazony jak na prm przystalo.
    Harleya nie kupuje sie po to aby jezdzic seria. Jesli nie wiedziales to Twój
    blad. Harleye rozbiera sie do 0 i robi po swojemu, zwlaszcza nowe seryjne.
    Dziekuje ze moglem pomóc.

    pozdr.

  • 23. Data: 2009-10-22 11:55:03
    Od: "ContactSign.com" <i...@c...com>

    Updejt

    Bylem i pogadalem z szefem salonu.
    Ogolnie chlopina przyznal mi racje, iz w 1.5 rocznym motocyklu nie ma
    prawa zaistniec rdza albo zeby bable sie pod lakierem robily, nawet
    jesli bym po sniegu cala zime jezdzil, ale...
    jesli zdecyduje sie wymienic mi wszystkie pordzewiale elementy w
    ramach gwarancji to ponosi ryzyko, iz nie dostanie kasy od HD, gdyz HD
    rdza nie podpada pod gwarancje.

    Umowilismy sie tak, ze w nastepnym tygodniu sprowadzi na ogledziny
    rzeczoznawce.eksperta od HD ktory ma zadecydowac co i jak.

    W kazdym razie bede was informowal na biezaco, jesli jestescie
    zainteresowani.

    Pozdrawiam,

  • 24. Data: 2009-10-22 13:40:37
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "ContactSign.com" wrote...
    > HD rdza nie podpada pod gwarancje.

    Heh, czyli juz nie tylko lejacy sie olej, ale i rdza jest w standardzie...
    ladnie.
    Jak to mawiaja amerykanie, it's not a bug, it's a feature ;)

    Sorry, ale taka firma powinna taczki produkowac, a nie motocykle.
    I takie badziewie ma byc stawiane za wzor prawdziwego motocykla? heh.

    Pozdro
    James

  • 25. Data: 2009-10-22 13:41:42
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    ContactSign.com pisze:

    > W kazdym razie bede was informowal na biezaco, jesli jestescie
    > zainteresowani.

    No to zobaczymy... Informuj, informuj.

    A tak BTW nie probowales okrecac na zime tych elementow tasma
    izolacyjna? Ponoc doskonale chroni od wilgoci i przeskoku iskry, wiec i
    przeskok lakieru powinna powstrzymac... ;)

    Zdrowko i powodzenia w nierownej walce
    KLOSZ

  • 26. Data: 2009-10-22 14:38:46
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "James" <n...@d...for.spam> wrote:

    >I takie badziewie ma byc stawiane za wzor prawdziwego motocykla? heh.

    A kto stawia?;) Motor to motor, jeden taki, drugi inny. Kazdy ma swoje
    zady i walety, co komu pasuje to bierze.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 27. Data: 2009-10-22 14:57:34
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 22 Paź, 15:40, "James" <n...@d...for.spam> wrote:

    > Heh, czyli juz nie tylko lejacy sie olej, ale i rdza jest w standardzie...
    > ladnie.
    > Jak to mawiaja amerykanie, it's not a bug, it's a feature ;)

    HD to motocykle dla prawdziwych motocyklistów a nie dla jakichś
    zwyłych ludzi którzy postanowili zostać motocyklistami tylko dlatego
    bo jest to trendi i jest czym zaszpanować. Dla takich ludzi są
    japońskie motocykle wymagające jedynie okresowych przeglądów i odzież
    tekstylna z membranami i innymi cudami. Japońscy producenci mają dla
    takich do zaoferowania całą gamę motocykli - od dresiarskich R1/GSX-R,
    przez różne cruisery (imitacje Harlejów) aż po GoldWinga dla tych co
    nie mogą pogodzić się z taką różnicą komfortu względem samochodu.

    Wracając do prawdziwego motocyklisty, takowy musi:
    - umieć hamować i jeździć bez ABS, C-ABS, TCS i innych wynalazków
    stworzonch tylko dla debili,
    - wytrzymać bez marudzenia w ciężkiej grubej skórze w 35 stopniowym
    upale,
    - przynajmniej raz w miesiącu musi mieć ujebane ręce po łokcie w
    smarze i olejach,
    - raz na sezon porządnie oparzyć się do wydechu,
    - na codzień ma mieć ujebane buty i spodnie w oleju (np. cieknącego z
    airboxa).

    Bym zapomniał, musi też umieć sam skonstruować wakuometr żeby
    zsynchronizować sobie gaźniki.

    To tak w skrócie.
    --
    Artur
    Zygzak 12 japoński

  • 28. Data: 2009-10-22 15:04:58
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:

> [...]
    > airboxa).
    >
    > Bym zapomniał, musi też umieć sam skonstruować wakuometr żeby

    dobre! - z małymi uzupełnieniami - do FAQ-a! :-)

    --

    pozdr
    pj

  • 29. Data: 2009-10-22 15:05:00
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Artur Zabroński pisze:

> [...]
    > przez różne cruisery (imitacje Harlejów) aż po GoldWinga dla tych co
    > nie mogą pogodzić się z taką różnicą komfortu względem samochodu.
    Wszystko
> [...]

    > upale,
    > - przynajmniej raz w miesiącu musi mieć ujebane ręce po łokcie w
    koło kiedy ostatnio sam robiłeś?
    > - raz na sezon porządnie oparzyć się do wydechu,
    > - na codzień ma mieć ujebane buty i spodnie w oleju (np. cieknącego z
    > airboxa).
    \Prawie wszystko się zgadza,tyle że texów nie wywalę,namarzłem się w
    skórach za młodego:-)

    > Bym zapomniał, musi też umieć sam skonstruować wakuometr żeby
    > zsynchronizować sobie gaźniki.
    kolega ma,sam robił:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2009-10-22 15:18:56
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 22 Oct 2009 16:57:34 +0200, Artur Zabroński
    <a...@g...com> wrote:

    [...]
> [...]
    > stworzonch tylko dla debili,
    > - wytrzymać bez marudzenia w ciężkiej grubej skórze w 35 stopniowym

    Wyjątek można zrobić dla ludzi w klubach, oni mogą jeździć w orzeszku,
    dżinsach i skórzanej kamizelce z kolorami na plecach.

    > - przynajmniej raz w miesiącu musi mieć ujebane ręce po łokcie w
    > smarze i olejach,

    I żadnych rękawiczek, rękawiczki są dla cieniasów.
    (Tylko co z rękawiczkami w kremie?)

    > - raz na sezon porządnie oparzyć się do wydechu,

    No, cieniasy co się uczą i po oparzeniu się raz już nie robią tego
    więcej niech spadają na japońskie. ;-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik