    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Date: Tue, 12 Feb 2013 22:26:50 +0100
    <kebuhd$783$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <kec0n5$uhg$1@node1.news.atman.pl> <kf6m6t$qeq$1@dont-email.me>
    <kf6nhk$14u$1@node1.news.atman.pl> <kf6p6p$9nb$1@dont-email.me>
    <kf6r7h$4ms$1@node1.news.atman.pl> <kf84bh$64j$1@dont-email.me>
    <kf8ft6$og0$1@node1.news.atman.pl>
    <5117ea0d$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <kf8sl9$m9$1@node2.news.atman.pl>
    <5119460f$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <kfbhj9$rqj$1@node1.news.atman.pl>

    Porownujesz urzadzenia, zrob to chociaz troche obektywnie. Porownaj N8 z
    Androidem, byc moze nawet z Twoim kalekim urzadzeniem.
    Najpierw jednak poczytaj rozpaczliwe wolania o przywrocenie Swype na
    Symbiana. Czesc z uzytkownikow brala pod uwage porzucenie telefonu ze
    wzgledu na totalnie kulawa domyslna klawiature.
    (musialbys przejrzec calosc:
    http://forum.swype.com/showthread.php?10391-Swype-as
    ks-for-update-Where-can-I-download-it
    )
    Uparles sie porownywac zestaw: moje przyzwyczajenia+E52 do nowego
    urzadzenia (z tego co piszesz mocno uposledzonego) i na tej podstawie
    wyciagasz wnioski...
    Pisalem juz wczesniej: kup cos sensownego. Dalem Ci nawet linki do
    rozsadnych urzadzen, gdzie zdecydowana wiekszosc wymienionych przez
    Ciebie wad nie pojawi sie. Zakup telefonu z Androidem wymaga troche
    pomyslunku przed zakupem, podobnie jak kupno samochodu lub roweru.
    Nie zrobiles tego wczesniej i ponosisz tego konsekwencje; pozostaje Ci
    powrot do E52, dalsza frustracja z korzystania z tego Sony, zmiana
    platformy na przykladowo iOS gdzie producent podejmie wszystkie decyzje
    za Ciebie.
    Uparles sie tez podkreslac super-duperowosc Androida o ktorej niby trabi
    Internet. NIe wiem skad taka opinia. Wielokrotnie punktowalem tutaj
    rozne przypadlosci urzaden z Androidem, ktore mialem lub nadal posiadam.
    Wytykalem rowniez wady iOSa na iPadzie, jak dla mnie chyba nie do
    przeskoczenia na telefonie.
    Android jest tak samo kulawy/tak samo dobry jak inne. Kwestia
    uzytkownika i jego potrzeb.
    Dla mnie to PCet gdzie niemal wszystko moge dopasowac do siebie a
    dodatkowo mam multum oprogramowania i nie jestem przywiazany do jedynego
    slusznego zrodla.
    Kwestia stabilnosci? Podobnie to wszystko dziala:
    http://www.spidersweb.pl/2013/02/aplikacje-na-androi
    da-sa-stabilniejsze-niz-programy-znane-z-ios.html
    http://www.gsmmaniak.pl/181034/windows-phone-78-pele
    n-bledow/
    http://www.spidersweb.pl/2013/01/samsung-galaxy-s-ii
    i-osiem-miesiecy-pozniej-oto-co-mnie-w-nim-denerwuje
    .html
    Ogolnie zycze powodzenia na nowej drodze zycia lub szczesliwego powrotu
    do starej.