  • Data: 2013-02-11 20:27:01
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-10 20:32, Mr. Misio pisze:

    > Dlatego, dlaczego napisalem powyzej "nasza super nierdzewna stal
    > dostarcza huta Android".

    > Jesli bedzie to autko "Aston MArtin ale karosieria to nie my tylko HUTA
    > XXX"...

    Tylko tu jest dokładnie odwrotnie - co z tego że stal Kruppa, jeśli
    pomalowana plakatówką przez Astona Martina?

    > Wiec "oto Twoj nowy wypasiony telefon, ktory jest jeszcze bardziej
    > wypasiony bo ma Androida, Android to cudo a z naszym telefonem to dwa
    > cuda" ;)

    > ??

    No tam też jest jedynie słuszna droga.

    > Nie wiem, wlasciwie poza Opera Mini, Skypem, GG, MApami Google to nie
    > musialem wiecej instalowac. Ale to co instalowalem - dzialalo.
    >
    > Niemniej jednak nie musialem wymieniac podstawowych
    > aplikacji-funkcjonalnosci. Nie dlatego ze nie mozna bylo (bo nie mozna
    > bylo) ale dlatego, ze byly super dopracowane (wlasnie dlatego, ze nie
    > mozna bylo ich wymieniac).

    Superdopracowane, powiadasz...

    > No i wlasnie to jest zle podejscie. Bo jakby byla jedyna sluszna, to
    > musialaby byc dopracowana. A tak jest 100 tysiecy klawiatur i zadna sie
    > nie nadaje do uzytku.

    No więc, guzik prawda.

    > No wlasnie. A telefon to nie komputer. Wciskanie na sile rozwizań z
    > TIR-a niespecjalnie sprawdzi sie w osobowym małym Oplu.

    Jeśli nie chciałeś telefonu - komputera, to trzeba było może kupić
    Emporię, tam byś miał wszystko podane na talerzu. A tak narzekasz.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which