  • Data: 2013-02-11 20:44:06
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Superdopracowane, powiadasz...

    A zaprzecz, ze nie?

    Bo ja mam porownanie. Uzytecznosc podstawowego softu w e50, 51, 52 to
    niebo a ziemia z softem tej Xperii. Wlasciwie uznaje dostany dialer,
    zarzadzanie kontaktami i podstawowa obsluge "dzwonienia" jako niesmaczny
    zart.

    A co do Opera Mini, Skype, GG, MApy Google - to producenci staraja sie,
    zeby ich programy dzialaly wszedzie z podobna i raczej wysoka ergonomia.
    Choc powiem szczerze, ze GG na e52 uzywalo mi sie wygodniej niz na
    Xperii. Pewnie za sprawa zjebanej w xperii klawiaturze.

    > No więc, guzik prawda.

    No któraś sie nadaje. Tylko to JA mam sobie POSZUKAC zastepnika defaultu
    (zjebanego).

    > Jeśli nie chciałeś telefonu - komputera, to trzeba było może kupić
    > Emporię, tam byś miał wszystko podane na talerzu. A tak narzekasz.

    NArzekam, bo slyszalem, ze ten adnroid to wielki krok naprzod...

    Wiec spodziewalem sie ze dostane telefon, lepsiejszy niz e52, a do tego
    jeszcze duzo lepsiejszych funkcji.

    A tu telefonu niet, tylko te dodatkowe funkcje w miare dzialaja...