  • Data: 2013-02-12 14:52:29
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message
    news:kf8ft6$og0$1@node1.news.atman.pl...
    > Nie, nie staram sie wmowic tego co powyzej. Jedynie dziwie sie, ze "jeden
    > wspolny system taki doskonaly" rozni sie w zaleznosci od urzadzenia. Zwracam
    > tez uwagę, ze kiedys robiono jednak coś lepiej.

    kiedys kazdy producent robil swoj system, teraz sa dwa (ios nie licze)
    z czego jeden jest uzywany praktycznie przez kazdego producenta, poczynajac
    od chinskiego nonejmu za 20 dolarow a konczac na flagowych modelach po $800

    poniewaz kazdy producent pcha tam swoje wynalazki i kastruje z czesci
    funkcji zazwyczaj to co trzymasz w rece ma sie nijak (min. to launcher)
    do tego co google wydalo

    do tego dodajesz w innym watku sieganie lewa reka za prawe ucho

    "chce zadzwonic, odpalam sluchawke i... przelaczam
    sie na kontakty, bo pod sluchawka mam tylko odebrane/nie odebrane/wykonane
    wiec wybieram kontakty i albo przewijam albo znow wybieram pole wpisu,
    dopiero sie klawiaturka pokazuje"

    zamiast wyciagnac ikone ksiazki adresowej, kontaktu czy bezposredniego
    dzwonienia na pulpit, skonfigurowac sobie do tego gesty czy poprostu
    uzyc wyszukiwania z pulpitu (badz przycisku jesli jest)...

    > Nie jestem testerm. Tester powinienien byc zatrudniony przy produkcji. JEstem
    > userem. A jak user dostaje finalny produkt, to user o tym wlasnie finalnym
    > produkcie pisze.

    w komputerze z telefonem ktorymi sa obecne sluchawki nie ma finalnego produktu
    mozliwosci sa tak wielkie (oraz ilosc problemow ktore ze soba niosa) ze nie
    da sie zadowolic wszystkich uzytkownikow pewnie nawet nie da sie pogodzic
    tych opcji na tyle zeby zadowolic wiekszosc

    > dalo zmienic, ale tez nie bylo wlasciwie potrzeb, zeby cos zmieniac.

    dlatego ze sie nie dalo a do stanu obecnego przyzwyczailes sie na 5 poprzednich?

    > Glupi przyklad - pole cyfrowe, klawiatura sama sie przelacza na wprowadzanie
    > cyfr. Pole tekstowe - na alfanumeryczny.

    dokladnie tak jak u mnie

    > JAk przy wprowadzaniu tekstow w kontaktach wylaczylem słownik (bo slownik nie
    > zna polskich nazwisk i nazw wlasnych), to byl wylaczony. JEdnoiczesnie nie
    > wplywalo to na slownik w SMS-ach gdzie pozostawal wlaczony.

    nie wiem, uzywam swiftkeya bo potrzebuje na biezaco trzy jezyki ze slownikami

    > I to byl soft, ktory rozumial potrzeby usera.

    to byl user wychowany przez 10 lat softu ktory zawsze wygladal w nokii tak
    samo i powoli, powoli, powoli zaczynal sie lekko rozbudowywac czasami pozwalajac
    uruchomic jakas aplikacje od kogos innego

    > Android jedyne co rozumie to "jak si enie podoba, to sciagnij se kolejna setna
    > apke do tego samego, moze tym razem bedzie dzialac".

    po jaka cholere kupowac telefon z prawdopodobnie najbardziej konfigurowalnym
    systemem z najprawdopodobniej najwieksza baza dodatkowych darmowych aplikacji
    jezeli nie chce sie poswiecic godziny czy dwoch na skonfigurowanie go
    i zastapienie aplikacji takimi jakie ci odpowiadaja, nie wspominajac o
    zapoznaniu sie z funkcjami systemu badz przegladnieciu instrukcji?

    ale nie jestes sam, moj ojciec zmienil przez ostatnie 10 lat kilkadziesiat
    telefonow, tez szuka tego jedynego ktory na starcie bedzie mial wszystko
    tak jak byc powinno, lacznie z domyslnym dzwonkiem... takie hobby, z tym
    sie nie dyskutuje