  • Data: 2013-02-10 16:55:20
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m4rkiz napisał:
    > "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message
    >

    > niewlasciwe - google to huta dostarczajaca kod zrodlowy,
    > producent auta to producent twojego telefonu i softu do niego

    Jednak "nalepka" na produkcie to Sony Xperia z Androidem. Producent
    wskazuje "hute". "NAsze blachy sa najlepsze bo pochdza z tej huty".

    W takim wypadku, jak mi blacha rdzewieje - mysle sobie "huta Android,
    zeby ich tam surowka zalala".

    > z uporem godnym lepszej sprawy usilujesz wmowic czytajacym ze
    > kazdy android jest taki sam, kiedy jest to oczywista nieprawda

    Nie, nie staram sie wmowic tego co powyzej. Jedynie dziwie sie, ze
    "jeden wspolny system taki doskonaly" rozni sie w zaleznosci od
    urzadzenia. Zwracam tez uwagę, ze kiedys robiono jednak coś lepiej.

    > gdybys ograniczyl sie do stwierdzenia ze android z nakldakmi od sony
    > w twojej xperii podoba ci sie mniej niz 3 lub wiecej sluchawki z
    > symbianem ktore uzywales przedtem to bym sie nie odezwal, niestety
    > usilujesz wyciagac opinie na podstawie kompletnie niemiarodajnej probki

    Nie jestem testerm. Tester powinienien byc zatrudniony przy produkcji.
    JEstem userem. A jak user dostaje finalny produkt, to user o tym wlasnie
    finalnym produkcie pisze.

    > to raz, a dwa to nie jest nokia 100 w ktorej praktycznie nic nie mozna
    > zmienic, nie podoba ci sie obecna funkcjonalnosc to ja zmien

    I caly czas powtarzam, ergonomia uzytkowania byla po stronie badan
    producenta nad ergonomia. A nie po stronie usera. W E52 niewiele sie
    dalo zmienic, ale tez nie bylo wlasciwie potrzeb, zeby cos zmieniac.
    Soft dostany byl tak dopracowany, ze Andek to si emoze chowac po kątach.

    Glupi przyklad - pole cyfrowe, klawiatura sama sie przelacza na
    wprowadzanie cyfr. Pole tekstowe - na alfanumeryczny. JAk przy
    wprowadzaniu tekstow w kontaktach wylaczylem słownik (bo slownik nie zna
    polskich nazwisk i nazw wlasnych), to byl wylaczony. JEdnoiczesnie nie
    wplywalo to na slownik w SMS-ach gdzie pozostawal wlaczony.

    I to byl soft, ktory rozumial potrzeby usera. Android jedyne co rozumie
    to "jak si enie podoba, to sciagnij se kolejna setna apke do tego
    samego, moze tym razem bedzie dzialac".

    > a nie
    > marudz ze e52 byla lepsza

    Pod wzgledem ergonomii dostepnych funkcji byla kilka lat temu o trzy
    poziomy wyzej niz andek jest teraz.

    I tapetke, tapetke zmieniles? :)