  • Data: 2013-01-30 20:49:44
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jan 2013 20:31:12 +0100, ToMasz wrote:
    > Tu też! zero problemu. zacznij od automapy zobaczysz że da się :)

    A jednak centralne repo (czy market, czy yum repo, czy ....) ma ten
    plus, ze update się robi ,,nieco'' wygodniej niz z wiadrem freeware na
    Windowsie. Czesc się updatuje po swojemu, czesc pisze ,,mam nowa wersje,
    odpalic ci www?'' (eg. winamp), czesc to zlewa totalnie. Nie wiem czy to
    jest az taki ideał, do ktorego się powinno zmierzac.

    Choc faktycznie, darmowy soft bez ograniczen krajowych etc moglby się
    stawiac bez konta, paranoicy mieliby latwiej.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns