  • Data: 2013-01-30 21:17:19
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jan 2013 20:54:09 +0100, ALEX Alpha MR wrote:

    > Sugerujesz że Sklep Google powstał bo Brin ma takie dobre serduszko? I że
    > Droid nie szpieguje użytkownika na potęgę?
    > Święta naiwności.

    Mase danych zbieraja, ale czy to jest ,,szpiegowanie''?

    Bo jak się na mapie wlaczy traffic, to chyba nikt nie ma watpliwosci, ze
    zielone czy czerwone kreski na drodze wziely się tam dlatego, ze ktos
    tamtedy przejechal z wlaczonymi mapami, ale czy to, czy np zbieranie
    pozycji APkow WiFi to jest ,,szpiegowanie'' uzasadniajace czasem
    macierewiczowska paranoje to hmmm... Mam dystans.

    Po prostu są dane na swoj temat, ktorych warto pilnowac, są takie, na
    ktore lejemy. Chyba ze mamy megalomanie i wszystko jest wazne, ale to
    beze mnie. :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns