  • Data: 2013-01-30 20:57:10
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jan 2013 20:42:33 +0100, Mr Misio wrote:

    > Czasem inaczej, znaczy gorzej :)

    Owszem. Ale jak na razie piszesz w kolko, ze w E52 bylo inaczej. W R520
    czy K800 tez, ale ja się przestawilem i nie jest zle.

    > NA tablecie 7" qwerty zajmuje 1/4 ekranu a przyciski sa 3 razy wieksze.

    Wiesz jaka wygodna na takim tablecie jest klawiatura dzielona? Nawet w
    pionie. Naprawde przez pol roku tam nie dotarles?

    > Wiec default tabletu 7" byl ok. Ten sam default w malym telefonie sie
    > nie sprawdza.

    To moze zacznij na to patrzec tak, ze Android to calkiem fajny system,
    ale trzeba go pod siebie ,,dostrugac''?

    > O nie, nie poddam sie w pierwszym tygodniu.

    To jest pierwszy tydzien drugiego polrocza raczej? W tym systemie pare
    rzeczy jest rozwiazanych nieco nieintuicyjnie, majac problem z takimi
    banałami bedziesz mial mocno pod gorke jak trafisz w cos zmotanego.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns