  • Data: 2009-11-24 07:09:10
    Temat: Re: Mój LDR
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
    news:hefkog$ebg$1@inews.gazeta.pl...
    > A mam to nazwać po imieniu? No to proszę: nie lubię jak ktoś z knota robi
    > dzieło sztuki i obnosi się słowem "zrobione techniką..."...
    > Wybacz ale tutaj techniki nie ma jakiejkolwiek. Bierzesz aparat w mglisty
    > poranek i strzelasz fotkę celując mgłą w 22% szarości czy jak się tam
    > autorowi zamarzy. Gdzie tu dodatkowa praca?
    > Taki wspomniany HDR - zdecydowanie techniką jest - musisz zrobić kilka
    > zdjęć, poskładać je, odpowiednio rozmieścić światła. Dodatkowo czasem
    > dochodzi do tego jeszcze tonemapping itd. Trochę tej pracy jest.
> [...]

    Mundrala sie znalazla :)

    Z pokazanych przeze mnie LDRow ;) tylko jeden byl zrobiony
    przy niewielkim zamgleniu:
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/LDR002-.jpg
    Reszta nie miala z mgla nic wspolnego - wporst przeciwnie -
    zazwyczaj byly robione przy dobrej pogodzie.
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/LDR003.jpg
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/LDR004.jpg
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/LDR005.jpg
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/LDR006.jpg

    Oczywiscie kadry zostaly dokladnie wybrane, tak jak
    i parametry ekspozycji. Choc z pewnymi bledami wynikajacymi
    z ulomnosci aparatu (kompakt).