eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaMoj Canon G9 nazywa siebie G7 :| › Re: Moj Canon G9 nazywa siebie G7 :|
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Moj Canon G9 nazywa siebie G7 :|
    Date: Mon, 27 Jul 2009 21:28:38 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <h4kv5h$sso$1@news.task.gda.pl>
    References: <pan.2009.07.26.11.47.58.876926@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>
    <pan.2009.07.26.13.24.10.327950@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>
    <h4hm76$nfq$2@news.wp.pl>
    <pan.2009.07.26.14.23.24.59144@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>
    <h4hpgn$pe2$1@news.wp.pl> <h4jmci$j7l$1@news.onet.pl>
    <h4k4bq$46p$2@news.wp.pl> <h4kt2e$ibl$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: d90-141-105-246.cust.tele2.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1248722929 29592 90.141.105.246 (27 Jul 2009 19:28:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jul 2009 19:28:49 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:818367
    [ ukryj nagłówki ]


    "Maciek" <m...@p...com> wrote:

    [...]
    >> Trzeba by do sądu, normalna rozmowa nic nie dała. Olałem, nie chce mi
    >> się. Canon i Sigma, biznes z peerelu. Dobrze, że konkurencja im
    >> rośnie.
    >>
    > Może przetestuj kontakt z przedstawicielem Canona na Europę? Opisz
    > dotychczasowe przygody, odpowiedź serwisu, efekty itd.

    No i wciąż klient zazwyczaj ma większe prawa ustawowo gwarantowane u
    sprzedawcy towaru, a nie tylko za dobrą wolą serwisu producenta... Od
    sprzedawcy trzeba było zacząć, po wyczerpaniu krótkiej ścieżki - wymiana
    towaru, zwrot kasy lub obniżenie ceny (do wyboru przez klienta).

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: