  • Data: 2013-11-02 12:24:05
    Temat: Re: Moduł BTM-112. Robię coś źle?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Racja. Szukałem po zdjęciu i znalazłem podobny. Więc Ty masz pewnie
    > HC-06. Zgadzałoby się odnośnie tych komend co podałeś powyżej, czyli
    > brak pytajnika i znaku równości, a także brak \r\n:

    To będzie z pewnością właśnie to. Czyli sprawa się wyjaśniła.

    > A co do mastera, to według następującej strony liczba komend jest bardzo
    > ograniczona, i nie widzę na niej przechodzenia w master:

    No cóż... Przynajmniej drogi nie był, a to właśnie funkcjonalności slave
    w tej chwili potrzebuję najbardziej. BTM-112/222 tak czy inaczej będę
    musiał kupić.

    Z tym formatem komend AT to ktoś miał naprawdę dziwny pomysł. Trudno mi
    zrozumieć dlaczego ktoś miałby zrezygnować z '\r' na końcu albo znaku
    równości po "NAME". DZ drugiej strony ten moduł ma tak skromne
    możliwości, że wystarczy go raz skonfigurować i potem nie trzeba
    korzystać z komend AT w budowanym układzie.