  • 1. Data: 2011-07-01 12:50:39
    Temat: Modem (na SIM) do laptopa.
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jaki lepiej:
    Na PCMCIA, na Express Card, na USB ?
    Przy USB zwykle mam wrażenie, że czymś potrącę i wyłamię, ale z kolei wydaje
    się najbardziej uniwersalny (i na przedłużaczu 5 m mozna np. za okno wystawić
    jakby co).
    THX

  • 2. Data: 2011-07-01 12:54:55
    Temat: Re: Modem (na SIM) do laptopa.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 1 Jul 2011 12:50:39 +0000 (UTC), THX napisał(a):

> [...]
    > się najbardziej uniwersalny (i na przedłużaczu 5 m mozna np. za okno wystawić

    Najlepsze, w kolejności wygody używania:
    1. wbudowane miniPCI-e
    2. zewnętrzne MiFI
    3. PCMCIA/express card
    długo, długo nic i później USB

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 3. Data: 2011-07-01 14:33:43
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-01 14:54, Waldek Godel pisze:

    > Najlepsze, w kolejności wygody używania:
    > 1. wbudowane miniPCI-e
    > 2. zewnętrzne MiFI
    > 3. PCMCIA/express card
    > długo, długo nic i później USB

    Ja bym, dla punktów 2-nieskończoność dołączył jeszcze parametr p.t.
    gniazdo antenowe. Ot, tak na wszelki wypadek.
    I obowiązkowo obsługa pasm 2100 i 900 MHz.
    A w MiFi bym się nie bawił - dużo droższe, niż zestaw modem USB + Edimax
    3G-6200 i pochodne. I mało elastyczne (szczególnie w kontekście 900 MHz)

  • 4. Data: 2011-07-01 14:41:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 01 Jul 2011 16:33:43 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > I obowiązkowo obsługa pasm 2100 i 900 MHz.
    > A w MiFi bym się nie bawił - dużo droższe, niż zestaw modem USB + Edimax
    > 3G-6200 i pochodne. I mało elastyczne (szczególnie w kontekście 900 MHz)

    Jest elastyczne - wystarczy sprzedać i kupić inne :-)
    Zamiast Mifi wystarczy odpowiedni smartfon z hotspotem, wlaśnie sprawdzałem
    magazyny w szufladach, niestety Kaiser nie umie w HSDPA 900, ale E71 już
    owszem, tak.
    Choć mam podejrzenia, że jakiś hack radia w Kaiserze dałby HSPA 900, bo
    skoro jest 850, 1900 i 2100, to 900 też powinni się dać wyrezać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2011-07-01 16:19:15
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    wydaje
    > się najbardziej uniwersalny (i na przedłużaczu 5 m mozna np. za okno wystawić
    ja w ten sposób podnoszę zasieg G3 z 9% na 38% (zawieszam na oknie od
    wewnątrz) w ten sposób zmienia sie internet w przebłyskach, na internet
    czasem zanikający.

    ToMasz

    PS oczywiście 2g jest 90%

  • 6. Data: 2011-07-05 15:41:43
    Od: " THX" <j...@W...gazeta.pl>

    No właśnie, chyba więc pomyślę o USB z jakimś przedłużaczem (bo usb wpięty w
    lapka to wcześniej czy później "musi" się wyłamać w podróży, a na biurko to
    mam ethernet).
    Dodatkowo modemy USB włażą do np. routerów jak będzie potrzeba, a o gniazdach
    PCMCIA czy ExpressCard do routerów klasy SOHO to nie słyszałem.

    -----

  • 7. Data: 2011-07-06 23:36:03
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik " THX" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gniazdach
    > PCMCIA czy ExpressCard do routerów klasy SOHO to nie słyszałem.

    Małe ruterki z PCMCIA są dostępne:

    http://www.kompranet.pl/linksys-wrt54g3g-router-wifi
    -3g-hsdpa-umts-gprs.html

    --