  • 11. Data: 2009-06-18 18:16:36
    Temat: Re: Modem - USB czy PCIMCIA
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > takich wynalazków jak Huawei E220 oraz Huawei E160

    a co wg Ciebie dolega tym konstrukcjom?

    P.

  • 12. Data: 2009-06-18 19:01:55
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > tak,
    > spośród 4 miast, gdzie przebywam regularnie, play działa w 4,
    > era 3g w 3

    Nie mówię, że to złe rozwiązanie ale jeśli sytuacja zmusi Cię do
    skorzystania z netu poza miastem to możesz się zdziwić.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 13. Data: 2009-06-18 19:30:26
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Nie mówię, że to złe rozwiązanie ale jeśli sytuacja zmusi Cię do
    > skorzystania z netu poza miastem to możesz się zdziwić.

    jak dotąd Era dziwiła :-)

    ścisłe centrum Katowic i:
    - modem huawei e620 bez anteny zewnętrznej nie łapie 3g,
    - telefon nie łapie nigdy,
    - 2 lata temu Era działała super, bo czym coś padło, zgłaszałem i
    odpowiadali, że u nich ok,
    - wyraźnie widać, zę nie inwestują, jak kiedyś zciąganie pliku 160kB/s to
    był standard, teraz trudno osiągnąć ćwierć tego,

    play działa wyśmienicie

    tam gdzie Era nie ma zasięgu 3g to internet można obie w dupę wsadzić, jakby
    go nie było zupełnie,
    działa gg i nic poza tym

    P.

  • 14. Data: 2009-06-18 19:44:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 14:10:48 +0200, Jarek Ossowski napisał(a):

    > modem polecam Ci kupić. Dobry jest na pewno Huawei E620 oraz E630. Fajnie też
    > sprawuje się Option Globetrotter GT Max. Jeśli chodzi o modemy USB to jedyny
    > jaki mogę Ci ostatecznie polecić to Option ICON 225i. Trzymaj się z daleka od
    > takich wynalazków jak Huawei E220 oraz Huawei E160 bo chyba większym gównem od
    > tej dwójki był tylko Siemens ES75.

    tja.. zwłaszcza, że Huaweie mają proste, stabilne i działające bez narowów
    oprogramowaniu w odróżnieniu od himerycznego oprogramowania Optionów.

    A i tak najlepszym rozwiązaniem są modemy mini-pci-x. Nic nie wystaje, nic
    nie trzeba z sobą nosić, nie da się zgubić, antena znajduje się zawsze w
    dużo lepszym miejscu itp...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 15. Data: 2009-06-18 20:55:18
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    > Lepszy zasięg będzie w modemie USB czy PCIMCIA? W którym lepsza antena?

    Dla modemow wsadzanych w slot dobrze jest miec antene. Wewnetrzna
    antenka pod klawiatura nie jest w najszczesliwszym polozeniu.

    p.

  • 16. Data: 2009-06-19 09:35:00
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > a może kupić
    > Optiona Globetrottera 3G FUSION +
    > za 120zł, używanego i 12 miesięcy gwarancji
    > i dodatkowo WiFi 802.11 B/G, którego nie mam bo to starszy laptop, to
    > dobre połączenie modemu GSM i WiFi w jednym?
    >
    > Czy ewentualna jakaś mini antena do ww takich modemów, z kilkumetrowym
    > kabelkiem, musi być jakaś dedykowana czy są jakieś uniwersalne. Dużo jest
    > anten (takich do 50zł) do modemów HUAWEI ale te modemy są drogie. Jaką
    > polecicie antenę do ww modemów? A może te modemy to jakaś kicha?
    >
    > Do czego są te wszystkie konektory dostępne na Alle?

    Polecam modem firmy ZTE bodajże, aktualnie można kupić w Erze, bez SIMlocka,
    bez umowy, nowy z gwarancją za 159. Kupilem i sobie chwalę. Na
    kablu-przedluzaczu usb mozesz swobodnie manipilowac zeby zlapac najlepszy
    zasieg.

    JA

  • 17. Data: 2009-06-19 09:44:52
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > A i tak najlepszym rozwiązaniem są modemy mini-pci-x. Nic nie wystaje, nic
    > nie trzeba z sobą nosić, nie da się zgubić, antena znajduje się zawsze w
    > dużo lepszym miejscu itp...

    Ale jakim cudem antena znajduje sie w lepszym miejscu? Wnętrze laptopa chyba
    jest akurat najgorszym. Nie mowiac o promieniowaniu ktore mamy wtedy jeszcze
    blizej ciala (szczegolnie jak ktos trzyma lapka na kolanach:-) )

    JA

  • 18. Data: 2009-06-19 10:16:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 11:44:52 +0200, Jeremiasz napisał(a):

    > Ale jakim cudem antena znajduje sie w lepszym miejscu? Wnętrze laptopa chyba
    > jest akurat najgorszym. Nie mowiac o promieniowaniu ktore mamy wtedy jeszcze
    > blizej ciala (szczegolnie jak ktos trzyma lapka na kolanach:-) )

    anteny znajdują się nad albo za ekranem LCD, są wyżej i nie są zasłaniane
    przez ręce

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 19. Data: 2009-06-19 12:24:58
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > anteny znajdują się nad albo za ekranem LCD, są wyżej i nie są zasłaniane
    > przez ręce

    A to chyba w laptopach, które już fabrycznie są do tego przystosowane, wtedy
    rzeczywiście jest to dobre rozwiazanie. Jest ich jednak malo i sa zwykle
    relatywnie drozsze. Nie mowiac o tym, ze nigdy nie mamy pewnosci, ze
    producent faktycznie antenke wyciagnął nad/za LCD.

    JA

  • 20. Data: 2009-06-19 12:33:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 14:24:58 +0200, Jeremiasz napisał(a):

> [...]
    > relatywnie drozsze. Nie mowiac o tym, ze nigdy nie mamy pewnosci, ze
    > producent faktycznie antenke wyciagnął nad/za LCD.

    Zawsze można za kilka groszy dokupić i dołożyć, to nie jest aż takie
    trudne.
    Zresztą jak już urządzenie ma wolny slot mini-pci-x to jak myślisz, po co
    on tam jest?
    Inna opcją jest użycie karty 2w1 czyli WLAN/3G, wtedy używa się tych samych
    antenek co do WLAN

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.