eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniuRe: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Date: Sat, 16 Feb 2019 22:11:23 GMT
    Organization: vw watercooled
    Lines: 43
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <q459mq$ko9$1@dont-email.me> <q47d44$f4t$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net> <q47m6l$n8d$1@dont-email.me>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="e5c5334d4dfa080b82e41f8bb40184cf";
    logging-data="16639";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/3mlvFNmWsIwCjYZkezeDlS5Lf5UQmJoA="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:xskfxFDJ5W101Bi0cDf9SXSPUzg=
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650249
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Mój Passat jeździ prosto. Wibracje są szybkie, w tak kręcenia się
    > kół. Więc pewnie albo są te rezonatory na półośkach, albo
    > wewnętrzne przeguby.
    >
    > A powiedzcie - co tam się dzieje z tymi przegubami że tak trzepie?

    Silnik duży to przeguby wywalone. Może było pałowane przez poprzedniego
    właściciela i powstały luzy i doły w biezniach? Półoska musi miec luz
    osiowy ale nie promieniowy. Chwycisz reka za poloś i wyjscie ze skrzyni
    jak jest tyk tyk przy pokrecaniu to juz wiesz o co kaman.


    > Czy daje się je wymienić bez wymiany całej półośki?

    Tak ale to bezsens koszt i wysiłek. Na jutubku amerykancy bracia
    pokazywali zamienniki połosiek po 90$


    > W Hondzie i Toyocie oba przeguby i półośka stanowiły zintegrowaną
    > całość.

    Od strony skrzyni jest kapselek pod nim pierścień Segera. Przeguby
    wewnetrzne trudno schodzą z wielopustu bez wiekiego młota nie robota ;)

    Sruby to gwiazdka nr 8 musi być długa bo guma zawadza.

    W starej wersji przegubu nie ma kapselka tylko uszczelka którą trzeba
    mieć zanim sie wezmie za robote. Trudno jest trafić przegubem bez
    podnośnika i łatwo wymazać sie smarem i wszystko wokoł. Uszczelka się
    kosi. Oslony gumowe kupuje sie jak najdrozsze Spidan, ASO zeby nie daj
    buk nie rozbierac tego za 2 lata znowu.

    Takze jesli planujesz rozkrecać pod domem na podjezdzie bez kanału to
    raczej sie zastanów :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: