-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Moc i moment obrotowy http://powertorque.cba.pl/
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <1f3rhypv7kovt$.xh5h60o776w3$.dlg@40tude.net>
<pupclc$naf$1@node1.news.atman.pl>
Date: Wed, 12 Dec 2018 00:08:19 +0100
Message-ID: <hnln8ntjblqa.2mp23viungh8$.dlg@40tude.net>
Lines: 39
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.51.255
X-Trace: 1544569702 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 476 89.64.51.255:59302
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2826
X-Received-Body-CRC: 303677368
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645830
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 11 Dec 2018 23:10:49 +0100, Marek S napisał(a):
> W dniu 2018-12-09 o 20:20, Tomasz Pyra pisze:
>> http://powertorque.cba.pl/
>>
>> Dawno nie było tematu :)
>>
>> W ramach pierwszych kroków w JavaScripcie przygotowałem stronę www, na
>> której można sobie w czasie rzeczywistym modyfikować wykres "z hamowni" i
>> oglądać jak jeden parametr wpływa (i wynika) z drugiego.
>
> Jak dla mnie błąd interfejsu w zakresie ergonomii. Naturalne jest
> łapanie za punkt, jego przeciąganie i następnie upuszczenie w żądanym
> miejscu. Tymczasem obecnie jest tak, że łapię punkt, przeciągam i nic
> się nie dzieje. Żadnej sygnalizacji. Dopiero gdy puszczam pojawia się
> zmiana. Za pierwszym razem następuje to w przypadkowym miejscu gdyż
> użytkownik nabył przekonania, że przeciąganie punktów nie działa.
>
> A tak na marginesie: powinna być jeszcze opcja zdechłych koni
> mechanicznych w benzynach :-D Wczoraj przeglądałem dane techniczne
> jakiegoś modelu Kia GT, gdzie 235KM przy 1500kg masy daje przyspieszenie
> 7.4s a tymczasem u siebie w dieslu przy 270KM i 1800kg mam 6.9s. WTF?
> Oczekiwałby, że Kia będzie miała coś koło 5-6s.
W samochodach które mają moc powyżej 150KM, minimalna prędkość do której
warto mierzyć przyspieszenie to 160km/h, a jeszcze lepiej czas na 1/4 mili.
Inaczej to jest bardziej wypadkowa przyczepności i tego na którym biegu się
te 100km/h osiąga.
Swoją drogą jakieś wolno się te samochody rozpędzają.
Moja pełnoletnia Honda co ma 200KM (a hamownia twierdzi że 192KM przy
8200rpm i 182Nm gdzieś około 5600rpm), przy 1250kg wagi przyspiesza do
100km/h w 6.1s, a jest FWD i 100km/h osiąga dopiero na trzecim biegu.
A wszystkie trzy samochody w tym porównaniu mają prawie taki sam
współczynnik mocy do masy (150-160KM/t) i jednak dość istotny rozrzut jeśli
chodzi o przyspieszenie do 100km/h.
Natomiast pewnie w jakimś bardziej rozsądnym porównaniu, właśnie np. na 1/4
mili czy do jakiejś wyższej prędkości - wyniki byłyby bardziej podobne.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.12.18 18:32 wowa
- 12.12.18 20:53 J.F.
- 12.12.18 23:11 Tomasz Pyra
- 12.12.18 23:14 Tomasz Pyra
- 12.12.18 23:19 Marek S
- 12.12.18 23:20 Marek S
- 12.12.18 23:22 Zenek Kapelinder
- 13.12.18 09:54 Tomasz Pyra
- 13.12.18 22:22 Marek S
- 14.12.18 00:00 mk4
- 14.12.18 00:21 mk4
- 14.12.18 01:05 Tomasz Pyra
- 14.12.18 01:51 Tomasz Pyra
- 14.12.18 22:27 Marek S
- 14.12.18 22:39 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=