-
101. Data: 2010-04-05 21:49:45
Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Mon, 5 Apr 2010 21:45:37 +0200, Przemek V
<m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:
>> Pięć-pięć-zero-i? :)
>
> Pięć-bardzobardzomało-i ;)
Aaaale chociaż pięć-dwa-osiem? ;)
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
102. Data: 2010-04-05 21:55:19
Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Mon, 05 Apr 2010 21:43:42 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<e...@3...lp> wrote:
> Widząc co się dzieje z tym całym zasranym downsizingiem, to pewnie
> będzie Pięć-Jeden-Dwa-i-bt. I do tego słabsze od Pięć-Trzy-Zero-De nie
> będzie. ;)
Bez przesady. Brawurische wsadzi 1.6T, ale nazwie go co najmniej
pięć-dwa-zero. Zresztą pięć-trzy-pięć to tak naprawdę 3.0,
pięć-pięć-zero to 4.4, a pięć-dwa-trzy lub pięć-dwa-osiem to też
3.0, tylko takie słabawe :)
r.
PS. ja też mam 2.5 jako dwa-trzy :)
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
103. Data: 2010-04-05 21:58:06
Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
Od: DoQ <p...@g...com>
Robert Rędziak pisze:
> PS. ja też mam 2.5 jako dwa-trzy :)
Jeszcze za tych uczciwych czasow BMW :)
Pozdrawiam
Pawel
-
104. Data: 2010-04-05 22:02:24
Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Mon, 05 Apr 2010 21:58:06 +0200, DoQ <p...@g...com>
wrote:
> Jeszcze za tych uczciwych czasow BMW :)
Ja tam bym się nie pogniewał na nieuczciwe jeden-dwa-pięć albo
jeden-trzy-pięć :)
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
105. Data: 2010-04-05 22:06:49
Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
Od: DoQ <p...@g...com>
Robert Rędziak pisze:
>> Jeszcze za tych uczciwych czasow BMW :)
> Ja tam bym się nie pogniewał na nieuczciwe jeden-dwa-pięć albo
> jeden-trzy-pięć :)
Ja bym sie nie obrazil za poczciwa E39 M5 :)
Pozdrawiam
Pawel
-
106. Data: 2010-04-05 22:12:31
Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Mon, 05 Apr 2010 22:06:49 +0200, DoQ <p...@g...com>
wrote:
> Ja bym sie nie obrazil za poczciwa E39 M5 :)
Byle nie po buraku z fistaszkiem zamiast mózgu. Ale E39 mi się
nie podoba, E34 ładniejsza. W tamtej budzie nawet
pięć-cztery-zero. Albo Alpina B8 w E36 coupe tylko że przeróbka
jest kosmicznie droga.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
107. Data: 2010-04-05 22:18:28
Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
Od: DoQ <p...@g...com>
Robert Rędziak pisze:
> Byle nie po buraku z fistaszkiem zamiast mózgu. Ale E39 mi się
> nie podoba, E34 ładniejsza. W tamtej budzie nawet
E39 podoba mi sie tylko dlatego ze jest nowsza i latwiej dostepna
niezburaczona.
Jesli chodzi o jakosc wykonania, to E39 ma sie do E34 tak samo jak W210
do W124 ze stajni MB. Ale to jest moje subiektywne odczucie, za ktore
moge zostac zlinczowany :)
> pięć-cztery-zero. Albo Alpina B8 w E36 coupe tylko że przeróbka
> jest kosmicznie droga.
E34 w dobrym stanie to bialy kruk, wiec moge sobie odpuscic - nie mam
tyle cierpliwosci i finansow.
Choc kolega mial (ma?) piekna E34 540i z 6tka manualna getraga to
dopiero cos... :)
Pozdrawiam
Pawel
-
108. Data: 2010-04-05 22:26:10
Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
news:slrnhrkfmp.of2.rekin@drapak.wkurw.org...
> On Mon, 5 Apr 2010 21:45:37 +0200, Przemek V
> <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:
>
>>> Pięć-pięć-zero-i? :)
>>
>> Pięć-bardzobardzomało-i ;)
>
> Aaaale chociaż pięć-dwa-osiem? ;)
Downsizing, downsizing ;)
-
109. Data: 2010-04-05 22:28:30
Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
news:hpdgk3$dae$1@mx1.internetia.pl...
> Robert Rędziak pisze:
>
>> Byle nie po buraku z fistaszkiem zamiast mózgu. Ale E39 mi się
>> nie podoba, E34 ładniejsza. W tamtej budzie nawet
>
> E39 podoba mi sie tylko dlatego ze jest nowsza i latwiej dostepna
> niezburaczona.
> Jesli chodzi o jakosc wykonania, to E39 ma sie do E34 tak samo jak W210 do
> W124 ze stajni MB. Ale to jest moje subiektywne odczucie, za ktore moge
> zostac zlinczowany :)
>
>> pięć-cztery-zero. Albo Alpina B8 w E36 coupe tylko że przeróbka
>> jest kosmicznie droga.
>
> E34 w dobrym stanie to bialy kruk, wiec moge sobie odpuscic - nie mam tyle
> cierpliwosci i finansow.
> Choc kolega mial (ma?) piekna E34 540i z 6tka manualna getraga to dopiero
> cos... :)
Wetnę się tak o cztery posty za późno żeby zostać zauważonym ale akurat
obecnie zarówno 523i jak i 528i mają 3litrowe silniki.
-
110. Data: 2010-04-05 22:34:10
Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
Od: PepedB <a...@s...le>
W dniu 2010-04-05 20:01, DoQ pisze:
> Adam Płaszczyca pisze:
>
>> No właśnie tenm że silnik się chce zbierać, a 'kierowca' mu zapina wyższy
>> bieg i dusi do 1500 obr...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=b2FKbFjGUCU
> http://www.youtube.com/watch?v=L-RW7OPgInw
>
> Nie ma zadnego duszenia, normalnie jedziesz jak inni. Nic nie rzęźi, nic
> nie klekocze.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Zq5QS7SGYrM a tu do ok 2500 RPM (z
> wyjatkiem poczatku gdzie bylo prawie 3000) - jeszcze mozna
> "podjezdzac"poprzedzajacego.
Ooo- jak ładnie. Od razu widać zdrową benzynkę o 6 garach. Ja tylko
dodam, że podobnie można jeździć nawet starymi "szóstkami" sprzed dwóch
dekad, nawet wysokoobrotowe silniki V6 Alfy, czy BMW też doskonale się
sprawdzają przy takim traktowaniu. A żeby jeszcze zajątrzyć to jako
użytkownik diesla napiszę, że te niezbyt dobrze znoszą jazdę poniżej
1500, a przy wyższych przełożeniach nawet 2000rpm. Bardzo dostaje wtedy
koło dwumasowe, pojawiają się wibracje z zespołu napędowego i czym
prędzej potrzebna jest redukcja. W benzynowej V6, czy R6 nie ma takich
atrakcji- wszystko przebiega w ciszy i spokoju, jak na załączonym obrazku...
--
Pozdrawiam, Marcin Kaliński
a-dres:{ksywka}(na)post.pl