eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 188

  • 101. Data: 2010-04-05 21:49:45
    Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 5 Apr 2010 21:45:37 +0200, Przemek V
    <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:

    >> Pięć-pięć-zero-i? :)
    >
    > Pięć-bardzobardzomało-i ;)

    Aaaale chociaż pięć-dwa-osiem? ;)

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 102. Data: 2010-04-05 21:55:19
    Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 05 Apr 2010 21:43:42 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    <e...@3...lp> wrote:

    > Widząc co się dzieje z tym całym zasranym downsizingiem, to pewnie
    > będzie Pięć-Jeden-Dwa-i-bt. I do tego słabsze od Pięć-Trzy-Zero-De nie
    > będzie. ;)

    Bez przesady. Brawurische wsadzi 1.6T, ale nazwie go co najmniej
    pięć-dwa-zero. Zresztą pięć-trzy-pięć to tak naprawdę 3.0,
    pięć-pięć-zero to 4.4, a pięć-dwa-trzy lub pięć-dwa-osiem to też
    3.0, tylko takie słabawe :)

    r.

    PS. ja też mam 2.5 jako dwa-trzy :)
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 103. Data: 2010-04-05 21:58:06
    Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

    > PS. ja też mam 2.5 jako dwa-trzy :)

    Jeszcze za tych uczciwych czasow BMW :)



    Pozdrawiam
    Pawel


  • 104. Data: 2010-04-05 22:02:24
    Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 05 Apr 2010 21:58:06 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Jeszcze za tych uczciwych czasow BMW :)

    Ja tam bym się nie pogniewał na nieuczciwe jeden-dwa-pięć albo
    jeden-trzy-pięć :)

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 105. Data: 2010-04-05 22:06:49
    Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

    >> Jeszcze za tych uczciwych czasow BMW :)
    > Ja tam bym się nie pogniewał na nieuczciwe jeden-dwa-pięć albo
    > jeden-trzy-pięć :)

    Ja bym sie nie obrazil za poczciwa E39 M5 :)


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 106. Data: 2010-04-05 22:12:31
    Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 05 Apr 2010 22:06:49 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Ja bym sie nie obrazil za poczciwa E39 M5 :)

    Byle nie po buraku z fistaszkiem zamiast mózgu. Ale E39 mi się
    nie podoba, E34 ładniejsza. W tamtej budzie nawet
    pięć-cztery-zero. Albo Alpina B8 w E36 coupe tylko że przeróbka
    jest kosmicznie droga.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 107. Data: 2010-04-05 22:18:28
    Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

    > Byle nie po buraku z fistaszkiem zamiast mózgu. Ale E39 mi się
    > nie podoba, E34 ładniejsza. W tamtej budzie nawet

    E39 podoba mi sie tylko dlatego ze jest nowsza i latwiej dostepna
    niezburaczona.
    Jesli chodzi o jakosc wykonania, to E39 ma sie do E34 tak samo jak W210
    do W124 ze stajni MB. Ale to jest moje subiektywne odczucie, za ktore
    moge zostac zlinczowany :)

    > pięć-cztery-zero. Albo Alpina B8 w E36 coupe tylko że przeróbka
    > jest kosmicznie droga.

    E34 w dobrym stanie to bialy kruk, wiec moge sobie odpuscic - nie mam
    tyle cierpliwosci i finansow.
    Choc kolega mial (ma?) piekna E34 540i z 6tka manualna getraga to
    dopiero cos... :)


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 108. Data: 2010-04-05 22:26:10
    Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>


    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    news:slrnhrkfmp.of2.rekin@drapak.wkurw.org...
    > On Mon, 5 Apr 2010 21:45:37 +0200, Przemek V
    > <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:
    >
    >>> Pięć-pięć-zero-i? :)
    >>
    >> Pięć-bardzobardzomało-i ;)
    >
    > Aaaale chociaż pięć-dwa-osiem? ;)

    Downsizing, downsizing ;)



  • 109. Data: 2010-04-05 22:28:30
    Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>


    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hpdgk3$dae$1@mx1.internetia.pl...
    > Robert Rędziak pisze:
    >
    >> Byle nie po buraku z fistaszkiem zamiast mózgu. Ale E39 mi się
    >> nie podoba, E34 ładniejsza. W tamtej budzie nawet
    >
    > E39 podoba mi sie tylko dlatego ze jest nowsza i latwiej dostepna
    > niezburaczona.
    > Jesli chodzi o jakosc wykonania, to E39 ma sie do E34 tak samo jak W210 do
    > W124 ze stajni MB. Ale to jest moje subiektywne odczucie, za ktore moge
    > zostac zlinczowany :)
    >
    >> pięć-cztery-zero. Albo Alpina B8 w E36 coupe tylko że przeróbka
    >> jest kosmicznie droga.
    >
    > E34 w dobrym stanie to bialy kruk, wiec moge sobie odpuscic - nie mam tyle
    > cierpliwosci i finansow.
    > Choc kolega mial (ma?) piekna E34 540i z 6tka manualna getraga to dopiero
    > cos... :)

    Wetnę się tak o cztery posty za późno żeby zostać zauważonym ale akurat
    obecnie zarówno 523i jak i 528i mają 3litrowe silniki.



  • 110. Data: 2010-04-05 22:34:10
    Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2010-04-05 20:01, DoQ pisze:
    > Adam Płaszczyca pisze:
    >
    >> No właśnie tenm że silnik się chce zbierać, a 'kierowca' mu zapina wyższy
    >> bieg i dusi do 1500 obr...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=b2FKbFjGUCU
    > http://www.youtube.com/watch?v=L-RW7OPgInw
    >
    > Nie ma zadnego duszenia, normalnie jedziesz jak inni. Nic nie rzęźi, nic
    > nie klekocze.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Zq5QS7SGYrM a tu do ok 2500 RPM (z
    > wyjatkiem poczatku gdzie bylo prawie 3000) - jeszcze mozna
    > "podjezdzac"poprzedzajacego.

    Ooo- jak ładnie. Od razu widać zdrową benzynkę o 6 garach. Ja tylko
    dodam, że podobnie można jeździć nawet starymi "szóstkami" sprzed dwóch
    dekad, nawet wysokoobrotowe silniki V6 Alfy, czy BMW też doskonale się
    sprawdzają przy takim traktowaniu. A żeby jeszcze zajątrzyć to jako
    użytkownik diesla napiszę, że te niezbyt dobrze znoszą jazdę poniżej
    1500, a przy wyższych przełożeniach nawet 2000rpm. Bardzo dostaje wtedy
    koło dwumasowe, pojawiają się wibracje z zespołu napędowego i czym
    prędzej potrzebna jest redukcja. W benzynowej V6, czy R6 nie ma takich
    atrakcji- wszystko przebiega w ciszy i spokoju, jak na załączonym obrazku...


    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12 ... 19


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: