eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykombi + większy prześwit = SUV?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2010-04-04 11:57:33
    Temat: kombi + większy prześwit = SUV?
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    Witam, od kilku lat jeżdzę V70 i bardzo to auto lubię. Jednak chciałbym auto
    nieco wyższe aby móc bez stresu czasem wjechac z rodziną na szutrowe/polne
    drogi. Najchętniej zamieniłbym bym V70 na XC70, ale ciekawi mnie co jeszcze
    ewentualnie spełniałoby by warunki dużego rodzinnego samochodu - tego
    rodzaju SUVa. To co mi przychodzi na myśl:

    - XC70 - jakie opinie? slyszalem ze zawieszenie raczej malo odporne na
    polskie drogi
    - A6 All road
    - Forester - fajny ale slyszalem ze wnętrzne jest raczej ciasnawe, bagaznik
    sporo mniejszy niz w V70
    - outback


    Nie chce wielkiego auta 4x4 ze wzgledu na kosztu zakupu i utrzymania takiego
    samochodu. Chodzi o osobowe kombi - lekko uterenowione.

    Pzdr,
    Miki




  • 2. Data: 2010-04-04 14:28:57
    Temat: Re: kombi + większy prześwit = SUV?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>


    > Nie chce wielkiego auta 4x4 ze wzgledu na kosztu zakupu i utrzymania
    > takiego samochodu. Chodzi o osobowe kombi - lekko uterenowione.
    >

    Octavia Skaut? Tansze niz A6 AR...


  • 3. Data: 2010-04-04 20:15:19
    Temat: Re: kombi + większy prześwit = SUV?
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Miki pisze:

    [cut]

    Jesli mowa o nowych autach to A6 Allroad jest dosc drogim autem i
    ogolnie koszty utrzymania sa duzo wyzsze w stosunku do V70. Poza tym
    Allroad, XC70 to nie sa SUVy.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek


  • 4. Data: 2010-04-04 21:26:57
    Temat: Re: kombi + większy prześwit = SUV?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > - XC70 - jakie opinie? slyszalem ze zawieszenie raczej malo odporne na
    > polskie drogi

    A gdzie to słyszałeś? Ja mam XC70 i święty spokój z zawieszeniem, a
    delikatny nie jestem.
    W zasadzie XC70 niewiele różni się od V70 będąc w środku, więc o
    jakości/komforcie nie ma co pisać.
    Mam porównanie do A6 allroad i stwierdzam, że lepiej z komfortem, gorzej
    z przyspieszeniem, znacznie lepiej ze spalaniem (2.4D kontra 2.5D).
    Volvica buja się na zakrętach czego A6-ka nie robi, ale też znacznie
    lepiej wybiera dziury. W tych konkretnych przypadkach A6-ka okazała się
    bardziej awaryjna, miała też robione zawieszenie pomimo ponad 2 krotnie
    mniejszego przebiegu.
    Teraz najciekawsze, w XC z 2004 roku nie ma żadnego punktu z rdzą na
    karoserii (samochód nie był bity, miał jedynie lekko przerysowane drzwi
    o słupek parkingowy, ale to wgniecenie bardziej).
    Audi z 2002r. natomiast ma punktowe odpryski lakieru i pojawia się w
    nich delikatna rdza, co ciekawe nie na progach czy masce, ale głównie na
    krawędziach przykładowo drzwi i to w miejscach gdzie nie da się
    fizycznie uszkodzić nieostrożnym otwieraniem! Samochód też nie bity.

    Tak więc jeśli masz zamiar jeździć dynamicznie, pokonywać zakręty ostro
    to zdecydowanie polecam Ci A6, jeśli natomiast cenisz spokój, ciszę i
    wygodę - sam wiesz (w końcu już to znasz). U nas XC70 chyba głównie z
    silnikiem D5 w automacie się spotyka, moim zdaniem doskonałe połączenie.

    Po sąsiedzku jest jeszcze Outback w dizlu, ale nowy i nie miałem okazji
    z nim się zapoznać. Reszty marek też nie znam, jedynie Rav4 omijał bym
    szerokim... Parę lat temu widziałem półroczną demo z salonu już z
    śladami rdzy, a ostatnio miałem okazję przekonać się że opinia nie
    kłamie - to żadne 4x4 nie jest.

    __
    Pzd, Irek.N.


  • 5. Data: 2010-04-04 21:41:37
    Temat: Re: kombi + większy prześwit = SUV?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Jesli mowa o nowych autach to A6 Allroad jest dosc drogim autem i
    > ogolnie koszty utrzymania sa duzo wyzsze w stosunku do V70. Poza tym
    > Allroad, XC70 to nie sa SUVy.
    >

    A bo ja wiem, definicja jakaś taka nieprecyzyjna....
    Ale przykładowo
    http://www.volvocars.com/pl/all-cars/volvo-xc70/Page
    s/default.aspx
    chwali się ze jednak SUV :)

    __
    Pzd, Irek.N.


  • 6. Data: 2010-04-04 22:12:06
    Temat: Re: kombi + większy prześwit = SUV?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    news:hpaq1d$13f$1@news.dialog.net.pl...
    >
    > A bo ja wiem, definicja jakaś taka nieprecyzyjna....
    > Ale przykładowo
    > http://www.volvocars.com/pl/all-cars/volvo-xc70/Page
    s/default.aspx
    > chwali się ze jednak SUV :)
    >

    XC70 to taki SUV dla oszczednych...
    Raczej sa to croosovery jak Kuga czy Qashqai

    --
    Picasso



  • 7. Data: 2010-04-07 10:01:45
    Temat: Re: kombi + większy prześwit = SUV?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Miki pisze:

    > Nie chce wielkiego auta 4x4 ze wzgledu na kosztu zakupu i utrzymania takiego
    > samochodu. Chodzi o osobowe kombi - lekko uterenowione.

    Z kombi to najbardziej uterenowione jest C5 wersja z hydro.

    W ustawieniu serwisowym do zmiany kola czyli Vmax 10 km/h jest chyba
    ponad 15 cm wyzej niz standardowo.

    Naprawde w sporo dziurawych miejsc gdzie wjezdzaja tylko SUV-y i 4x4
    mozna wjechac.

    KJ


  • 8. Data: 2010-04-07 10:50:16
    Temat: Re: kombi + większy prześwit = SUV?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > Miki pisze:
    >
    >> Nie chce wielkiego auta 4x4 ze wzgledu na kosztu zakupu i utrzymania
    >> takiego samochodu. Chodzi o osobowe kombi - lekko uterenowione.
    >

    może dacia duster?

    --
    krzysiek82

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: