eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Wed, 7 Apr 2010 16:15:42 +0000 (UTC)
    Organization: Bractwo Bronkowe
    Lines: 31
    Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
    <hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@4...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@4...com>
    <hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4bba378b$1@news.home.net.pl>
    <hpdejh$ghd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hpfh37$g3k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4bbb48e5$1@news.home.net.pl>
    <hphhdi$pha$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hphld0$hq9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270656942 5968 194.63.133.138 (7 Apr 2010 16:15:42 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 16:15:42 +0000 (UTC)
    X-FAQbot-Ignore: yes
    X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
    l...@l...wkurw.org
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271089
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 07 Apr 2010 12:02:43 +0200, Yans van Horn <y...@n...spam>
    wrote:

    > I według Ciebie moc na którą dobierasz turbinę nie zależy od pojemności
    > silnika ? (a konkretnie widełki)

    Do osiągnięcia mocy XkW należy spalić Ykg paliwa z Zkg
    powietrza. Żeby dostarczyć Zkg powietrza należy dobrać
    sprężarkę, która wtłoczy te Zkg powietrza w określonej jednostce
    czasu pracując przy tym z określoną sprawnością. A czy XkW
    zostanie osiągnięte z 1, 2, 10 czy 100litrów pojemności
    skokowej, zależy od celów, do jakich silnik został
    zaprojektowany, regulacji prawnych/sportowych i fantazji
    konstruktora. Koniec, kropka.

    > Moc przecież nie zależy od ilości spalanej mieszanki i można jej dowolną
    > ilość przepchać przez dowolnej "wielkości" silnik ? :-)

    Nie ma znaczenia, czy XkW uzyskasz dzięki mniejszej liczbie
    cykli na sekundę w większym silniku, czy też większej liczbie
    cykli w mniejszym silniku. W liczniku wzoru na moc znajdziesz
    zarówno prędkość obrotową jak i moment obrotowy, który jest m.
    in. zależny od pojemności silnika i ciśnienia czynnika podczas
    suwu pracy.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: