eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Wed, 07 Apr 2010 13:27:12 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <hphq6i$bgr$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
    <hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@4...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@4...com>
    <hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4bba378b$1@news.home.net.pl>
    <hpdejh$ghd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hpfh37$g3k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4bbb48e5$1@news.home.net.pl>
    <hphhdi$pha$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hphld0$hq9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hphm2p$oph$1@inews.gazeta.pl>
    <hphp8l$26u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1270639634 11803 82.177.16.74 (7 Apr 2010 11:27:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 11:27:14 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <hphp8l$26u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270957
    [ ukryj nagłówki ]

    Yans van Horn pisze:
    (...)
    > Czyli rozumiem, że chcesz porównywać silnik, którego bez specjalnego
    > osprzętu nie da się uruchomić, który wymaga
    > totalnej przebudowy co 1-2 starty, silnik który jest tak kosztowny,
    > który ma takie tolerancje, że na zimno jest zatarty ?
    >
    > To ten silnik chcesz porównywać ? To ma być dowód ?

    Przypomnę co napisałeś:
    <cite>
    Turbina ma być dobrana do pojemności silnika.
    </cite>

    Turbinę dobiera się do oczekiwanej mocy. Pojemności zmienić się
    zasadniczo nie da, za to dodmuchem (+inne modyfikacje) można osiągnąć
    bardzo dużo. Jaka będzie później charakterystyka silnika, to kolejna
    kwestia.

    > Ok. skoro zatem pojemnośc nie ma znaczenia. To może zróbmy test.
    > Weźmiemy dwa silniki, np. 1.0L i 3.0L, następnie przy *określonym
    > budżecie, trwałości i niezawodności* będziemy je turbodoładowywać
    > zobaczymy na koniec kto osiągnął lepszy efekt. Co Ty na to ?

    A co ja na to? Ano, że zaczynasz pisać nie na temat. Najpierw piszesz o
    dobieraniu turbiny do pojemności, a teraz nagle zmieniasz pojemność, by
    udowodnić, że większa pojemność to większy potencjał?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: