eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl!not-for-mail
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Tue, 06 Apr 2010 16:36:58 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <hpfh37$g3k$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
    <hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@4...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@4...com>
    <hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4bba378b$1@news.home.net.pl>
    <hpdejh$ghd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.50.130.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1270564775 16500 80.50.130.130 (6 Apr 2010
    14:39:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Apr 2010 14:39:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
    X-Original-Bytes: 2226
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270594
    [ ukryj nagłówki ]

    to wrote:
    > Tomasz Pyra wrote:
    >
    >> Tzn. w dzisiejszych czasach każdy silnik mógłby mieć taki wykres -
    >> doładowaniem i paliwem steruje komputer, więc nie ma przeszkód żeby np.
    >> od 2000 w górę moc wszędzie była taka sama.
    >
    > Wiem, ale małe diesla mają często taki wykres niejako naturalnie, bo taki
    > silnik na tyle kiepsko jedzie na wolnych obrotach, że doładowuje się go
    > małą turbinką, która wcześnie wstaje, ale ma bardzo ograniczona wydajność
    > i w efekcie wykres mocy wychodzi bardzo spłaszczony.

    Tyle, że ten silnik o mocy max ~120BHP będzie miał znacząco lepsze wartości
    przyśpieszeń niż inne jednostki o mocy maks 120BHP właśnie ze względu na
    "płaski" przebieg mocy.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: