-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.gi
ganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl!not-for-mail
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
Date: Tue, 06 Apr 2010 16:36:58 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 19
Message-ID: <hpfh37$g3k$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
<hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m...@4...com>
<X...@1...0.0.1>
<9...@4...com>
<hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4bba378b$1@news.home.net.pl>
<hpdejh$ghd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 80.50.130.130
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1270564775 16500 80.50.130.130 (6 Apr 2010
14:39:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Apr 2010 14:39:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
X-Original-Bytes: 2226
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270594
[ ukryj nagłówki ]to wrote:
> Tomasz Pyra wrote:
>
>> Tzn. w dzisiejszych czasach każdy silnik mógłby mieć taki wykres -
>> doładowaniem i paliwem steruje komputer, więc nie ma przeszkód żeby np.
>> od 2000 w górę moc wszędzie była taka sama.
>
> Wiem, ale małe diesla mają często taki wykres niejako naturalnie, bo taki
> silnik na tyle kiepsko jedzie na wolnych obrotach, że doładowuje się go
> małą turbinką, która wcześnie wstaje, ale ma bardzo ograniczona wydajność
> i w efekcie wykres mocy wychodzi bardzo spłaszczony.
Tyle, że ten silnik o mocy max ~120BHP będzie miał znacząco lepsze wartości
przyśpieszeń niż inne jednostki o mocy maks 120BHP właśnie ze względu na
"płaski" przebieg mocy.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 06.04.10 16:44 to
- 06.04.10 16:45 to
- 06.04.10 16:56 Robert Rędziak
- 06.04.10 17:08 WS
- 07.04.10 10:45 Yans van Horn
- 07.04.10 11:19 Robert Rędziak
- 07.04.10 12:02 Yans van Horn
- 07.04.10 12:14 Yans van Horn
- 07.04.10 12:16 Artur 'futrzak' Maśląg
- 07.04.10 12:24 Bugatti
- 07.04.10 12:41 Artur 'futrzak' Maśląg
- 07.04.10 12:42 Jacek Rudowski
- 07.04.10 12:59 Yans van Horn
- 07.04.10 13:01 Yans van Horn
- 07.04.10 13:27 Artur 'futrzak' Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=