eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Michał <m...@w...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Sun, 4 Apr 2010 22:50:32 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <hpauon$ok8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <hpamst$k3i$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hparfr$mrt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hparl8$n26$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: acvq92.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1270414935 25224 83.11.122.92 (4 Apr 2010 21:02:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Apr 2010 21:02:15 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hparl8$n26$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    X-Antivirus: avast! (VPS 100404-0, 2010-04-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2269992
    [ ukryj nagłówki ]

    > Generalna zasada jest taka że żeby uzyskać maksymalną moc, silnik
    > należy kręcić do maksymalnych obrotów. Zarówno diesla jak i benzynę.

    Tu zgoda, ale maksymalna moc jest uzyskiwana tam, gdzie już kończą się
    możliwości dalszego przyspieszania na danym biegu.


    > Prosta zasada - jak nie używasz całego zakresu obrotów to i nie
    > używasz całych możliwości silnika.


    Niby tak, ale w normalnym codziennym użytkowaniu pojazdu sensowniejsze
    wydaje się unikanie piłowania do odcięcia. W Matizie albo innym Seicento
    da się uzyskać spalanie 15l/100km, wyślizgać opony w 1 sezon i sprzęgło
    w rok zajeździć, pytanie czy to ma sens.

    BTW dlaczego każdy wątek o silniku benzynowym i wysokoprężnym kończy się
    flejmem na temat wyższości jednego z nich nad drugim? Przecież każdy z
    nich ma swoje wady i zalety, stawia się przed nimi inne wymagania,
    różnią się w wielu aspektach, o cenie nie wspominając

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: