  • 1. Data: 2010-08-07 17:28:04
    Temat: Mobile Intel MGA945 express i DirectX 9.0c
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    Pacjent to netbok HP Vivienne TAM z Intel Atom N270.
    Sterownik grafiki zgłasza Mobile Intel 945 Express Chipset, oraz DirecxtX
    Version 9.0 (bez literek).
    Sterowniki najnowsze.

    Zainstalowane Sims 2 twierdzi że znalazł karty obsługującej DirectX 9.0c
    Prawda to czy nie?
    Bo staruszek IBM T22 czy Dell C640 nie sprawia żadnego problemu. A tu
    dziewczynka dostała sliczne maleństwo i.. no właśnie.

    Irokez

  • 2. Data: 2010-08-07 17:43:41
    Temat: Re: Mobile Intel MGA945 express i DirectX 9.0c
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Irokez" napisał w wiadomości news:i3k53l$v1a$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Version 9.0 (bez literek). Sterowniki najnowsze.
    > Zainstalowane Sims 2 twierdzi że znalazł karty obsługującej DirectX 9.0c

    To doinstaluj DX9.0c z Microsoft Update. Skoro dał się posadzić na MSI-Wind
    z tym samym chipsetem, to i na HP powinien dać radę.

    > A tu dziewczynka dostała sliczne maleństwo i.. no właśnie.

    No właśnie... Sprzęt się dobiera pod potrzeby a nie pod kolor szminki.

    JoteR

  • 3. Data: 2010-08-07 17:51:57
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To doinstaluj DX9.0c z Microsoft Update. Skoro dał się posadzić na
    > MSI-Wind z tym samym chipsetem, to i na HP powinien dać radę.

    Miałem dystrybucję z 2008 i nie poszło
    Zciągam z feb2010. Zobaczę.

    > No właśnie... Sprzęt się dobiera pod potrzeby a nie pod kolor szminki.

    Ale też darowanemu koniowi się w zeby nie zagląda.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2010-08-07 18:01:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Irokez" napisał:

    > Miałem dystrybucję z 2008 i nie poszło

    Dystrybucję czego? I co nie poszło?

    > Zciągam z feb2010. Zobaczę.

    Co to za szyfr? Po prostu wejdź na Microsoft Update i zainstaluj stamtąd
    DirectX 9.0c.

    > Ale też darowanemu koniowi się w zeby nie zagląda.

    Ale na właściwą grupę powinno.
    FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt

    JoteR

  • 5. Data: 2010-08-07 18:39:45
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Co to za szyfr? Po prostu wejdź na Microsoft Update i zainstaluj stamtąd
    > DirectX 9.0c.
    DirectX End-User Runtimes (February 2010)
    directx_feb2010_redist.exe
    ze strony MS.
    Microsoft Update nie oferuje zadnego DirectX ani jako priorytet ani jako
    opcjonalne. Więc albo już się skończył jego potencjał albo ma rację.

    > Ale na właściwą grupę powinno.
    > FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt

    Ale ja zapytałem czy ten sprzęt obsługuje DX 9.0c, bo może na próżno się
    męczę.

    Edit.
    No i wychodzi na to że sprzęt nie pozwala
    Instalacja DX nic nie dała, Everest twierdzi że akcelerator ma obsługę
    sprzetową DirectX 9.0 a nie 9.0c

    Tak więc to by było na tyle.

    Dzięki za pomoc... (odpowiadam tu a nie na .winnt bo dalej o sprzęcie piszę)

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2010-08-07 19:11:22
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 07-08-2010 20:39, Irokez pisze:

    > No i wychodzi na to że sprzęt nie pozwala
    > Instalacja DX nic nie dała, Everest twierdzi że akcelerator ma obsługę
    > sprzetową DirectX 9.0 a nie 9.0c

    A co twierdzi "dxdiag"?

  • 7. Data: 2010-08-07 19:26:10
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Agaton" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co twierdzi "dxdiag"?

    Że "Wersja programu DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)"
    A Simsy krzyczą, że nie wygrywają "karty graficznej zgodnej z DirectX 9.0c"
    No więc taka drobna różnica.
    Testy mu niby przechodzą wszystkie.

    Sterowniki do grafiki wyglądały na intelowskie, żadnych logo HP. W razie
    czego zainstalowałem pobrane od intela i to samo.

    Krzyczą że brak 9.0c zarówno gołe simsy jak i różne dodatki. Wszystko jest
    oryginalne.
    W necie znalazłem że ktośtam odpalał na jakichś netbokach Simsy ale bardzo
    wolno chodziły.
    Chyba na tym skończę. Dałem dziecku staruszka della do staruśkich simsów bo
    nowy sprzęt i stara gra nie dają rady ;)
    Sprzęt typowo do poczty, neta i GG.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2010-08-08 11:26:27
    Od: hrabia <s...@s...com>

    On 08/07/2010 07:28 PM, Irokez wrote:
    > Zainstalowane Sims 2 twierdzi że znalazł karty obsługującej DirectX 9.0c
    > Prawda to czy nie?

    O ile pamiętam to intel 945 obsługuje tylko podzbiór DX9. Jedna z
    totalnych pomyłek intela a mimo to popularna - wielu ludzi dało się nabrać.

    --
    hrabia Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net