  • Data: 2011-09-16 23:02:54
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT do OT]
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    może zachęcę kogoś do szerszego spojrzenia na
    > świat :)

    Ależ upewniam cię, że większość negujących te metody ale wiedzących o co
    chodzi to właśnie ludzie szeroko patrzący na świat, wiara w medycynę
    alternatywną jako odpowiedź na spisek świata nauki to właśnie objaw
    zawężenia własnego pola widzenia. Z całym szacunkiem, Ty nie wiesz dla
    czego działa ale wierzysz że działa, ja wiem że nie działa bo wiem dla
    czego. Nie wiem bardzo wielu rzeczy ale akurat ten temat jest mi bliski
    bo jak już wcześniej pisałem, moja rodzina i wielu bliskich to lekarze z
    których jeden w swojej prywatnej praktyce stosował biorezonans a ja
    jestem elektronikiem z wieloletnią praktyką i miałem możliwość zapoznać
    się z dokumentacją aparatu o którym traktuje wątek.

    Z pewnością medycyna dokona jeszcze wielu niesamowitych odkryć ale
    równie wielu "lekarzy" ciężko pracuje nad kolejnymi metodami zdobycia
    mamony wiedząc że chory a ufny człowiek odda mu za nadzieję swój ostatni
    grosz.

    Niechlubny prym wiodą w tej dziedzinie skurwysyni sprzedający wodę w
    małych buteleczkach umierającym na raka, a dziwnym trafem niektórzy z
    nich maja nawet tytuły profesorskie i publikacje naukowe w poważnych
    periodykach.