  • 131. Data: 2011-09-04 18:10:22
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:j401ku$sjb$1@news.onet.pl...
    >W dniu 03.09.2011 09:14, JanuszR pisze:
    > Na biorezonans - nie.
    > --
    > Pozdrawiam
    > Michoo
    jesteś pewny czy nie wygooglales ?

  • 132. Data: 2011-09-04 19:12:15
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 04.09.2011 20:10, Marek S pisze:
    > Użytkownik "Michoo"<m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > news:j401ku$sjb$1@news.onet.pl...
    >> W dniu 03.09.2011 09:14, JanuszR pisze:
    >> Na biorezonans - nie.
    >> --
    >> Pozdrawiam
    >> Michoo
    > jesteś pewny czy nie wygooglales ?
    Zadałem zapytanie do pubmed - jak na tak genialną technologię jest tylko
    49 wyników, z czego spora większość to coś w stylu:
    - [Inappropriate test methods in allergy].
    - [Placebo-controlled study of the effects of a standardized MORA
    bioresonance therapy on functional gastrointestinal complaints].
    - Unproven techniques in allergy diagnosis.
    - [Bioresonance, a study of pseudo-scientific language].
    - Epidemiology of complementary alternative medicine for asthma and
    allergy in Europe and Germany.
    - [Alternative clinical-chemical laboratories: providers of incorrect or
    non-existant diagnoses].

    Czy też przeprowadzone w Polsce badanie na temat "kto stosuje
    biorezonans" http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18432126 - results i
    conclusions są dość przewidywalne.

    Jest też kilka prac, głównie z Rosji "w temacie", kilka o zmniejszaniu
    bólu w chorobach zwyrodnieniowych stawów:
    - Effect of bioresonance therapy on antioxidant system in lymphocytes in
    patients with rheumatoid arthritis.
    - [Outpatient bioresonance treatment of gonarthrosis].

    Chociaż trafiają się też:
    - [The bioresonance technology--additional possibility to increase the
    chicken-meat nutrition].

    Czy wiążące się tylko "chwytliwą nazwą", bo użyte częstotliwości
    są...inne niż w teorii biorezonansu ("frequencies 43 GHz and 61 GHz"):
    - Experimental study on the low-intensity millimeter-wave
    electro-magnetic stimulation of acupuncture points.

    Więc jak na razie imo nie ma dowodów na działanie biorezonansu. Są pewne
    przesłanki, że może coś być na rzeczy, ale równie dobrze może być to
    oszustwo i wyciąganie grantów. Jak inne uniwersytety powtórzą te
    pojedyncze badania i uzyskają zbieżne wyniki to dopiero wtedy będzie
    można mówić o dowodach.

    Michoo

  • 133. Data: 2011-09-04 19:29:46
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 04.09.2011 17:08, Marek S pisze:
    > teoretycznie tak ale .... nie wiemy w jaki sposób fale elektromagnetyczne
    > działają na komórki , nie chodzi o krótkie naświetlanie wysokoenergetyczne
    > ale jakieś małe dawki . To może wyjść po kilku pokoleniach komórek a te
    > naszych organizmach sie namnażają i obumierają .
    - Mamy sporo szumu EM w częstotliwościach radiowych z kosmosu.
    - Wg aktualnej wiedzy dopiero ultrafiolet jest wystarczająco
    energetyczny aby móc prowadzić do uszkodzeń na poziomie komórkowym w
    sposób inny niż termiczny.

    > Ja jestem ostrożny w
    > ferowaniu twierdzeń na które nie znamy odpowiedzi . Zycie nieraz nas
    > zaskoczyło rożnymi sytuacjami .
    Czemu więc ta ostrożność przejawia się w podejściu do "klasycznej" nauki
    i koncernów pharma a nie do genialnych, niepotwierdzonych rewelacji
    jakiś nieznanych szerzej "naukowców".

    Michoo

  • 134. Data: 2011-09-04 19:48:06
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?[OT]
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 04.09.2011 17:50, Marek S pisze:
    > Użytkownik "Michoo"<m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > nie czesto tylko bez krytyki wtranzalasz antybiotyki ))
    Powiesz mi po co miałbym wtranżalać antybiotyki?

    Ostatni raz brałem antybiotyk jak miałem niegojące się przez miesiąc
    skaleczenie. Zagoiło się w tydzień.

    > oni piszą wszedzie to samoze wzgldów prawnych przede wszystkim .
    - Nie piszą tego samego.
    - Za to w 'lekach' homeo główny problem to nietolerancja laktozy ;)

    > gdzie ty tu widzisz ironie ?

    > )) aleś naiwny .... kto ma dyskutować
    Naukowcy. No tak zapomniałem - jestem naiwny bo nie wierzę w globalny
    spisek.

    > Robia podroby sprzedaja na swiecie i kase robia
    Z podróbami walczy też chiński rząd, bo w dłuższym rozrachunku uznał je
    za szkodliwe.

    > i co jest najśmieszniejsze nie wydaja $ na badania
    Ale generyki już od pewnego czasu istnieją - okres ochronny się
    skończył. Nie ma żadnych przeciwskazań, żeby nie wydawać własnego
    lekarstwa o tym samym składzie. Podróby naśladują wygląd oryginału i
    często zawierają mniej substancji czynnej.

    >. A bardziej skuteczne to
    > jakie ? )))))))))
    Np wspomagające wzwód u większości użytkowników(sildenafil miał
    skuteczność 54%) bez stada efektów ubocznych.

    Michoo

  • 135. Data: 2011-09-04 22:33:54
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?
    Od: Padre <P...@n...net>

    > teoretycznie tak ale .... nie wiemy w jaki sposób fale elektromagnetyczne
    > dzia?aj? na komórki ,

    Ty nie wiesz...

    Nie wiemy również jak częste jedzenie kaszy gryczanej wpływa na częstość
    występowania psychoz maniakalnych na przestrzeni kilku pokoleń, to
    najczęstszy argument przeciwników czegokolwiek...

    tak na marginesie, wg. ostatnich ustaleń wieloletnich badań dawki
    promieniowania jakie przyjmują obecnie radiolodzy powodują pozytywny!
    skutek zdrowotny a oni dalej pracują 6 godzin tak jak w czasach kiedy
    prymitywny sprzęt był równie szkodliwy dla nich jak i dla pacjentów.

  • 136. Data: 2011-09-04 22:38:26
    Od: Padre <P...@n...net>

    W Rosji
    > , Ukrainie , Bia?orusi zajmuj? sie tym lekarze medycyny.

    Część lekarzy gotowa jest dla pieniędzy skurwić się w najohydniejszy
    sposób, pochodzę z rodziny lekarzy, moi chrześni, wujowie, ciotki i ich
    dzieci i znajomi rodziców to w większości lekarze, większość z nich to
    zwykli ludzie, kilku to wybitni specjaliści ale kilku to kurwy
    najgorszego sortu którzy dla mamony zrobią wszystko a najmniej ich
    interesuje zdrowie pacjenta, ważne tylko żeby często przychodzili na wizyty.

  • 137. Data: 2011-09-04 22:41:51
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]
    Od: Padre <P...@n...net>

    Ci maja w
    > nosie amerykanskie koncerny farmaceutyczne i na dodatek granicz? z Chinami
    > Mongolia .

    No i jaka mają średnią długość życia?

  • 138. Data: 2011-09-05 06:41:10
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    > W Rosji
    >
    > Część lekarzy gotowa jest dla pieniędzy skurwić się w najohydniejszy
    > sposób,

    Część spawaczy gotowa jest dla pieniędzy, skurwić się w najohydniejszy
    sposób...
    Część księży gotowa jest dla pieniędzy, skurwić się...
    Część inżynierów gotowa jest dla pieniędzy...
    Część prezydentów gotowa jest...

  • 139. Data: 2011-09-05 09:30:46
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sposób...
    > Część księży gotowa jest dla pieniędzy, skurwić się...
    > Część inżynierów gotowa jest dla pieniędzy...

    - Czy przespałaby się Pani ze mną za 100 funtów?
    - Noo, może...
    - A za funta?
    - Panie, za kogo Pan mnie uważa!!
    - To już ustaliliśmy, a teraz negocjonujemy cenę...
    (podobno G.B. Shaw)

  • 140. Data: 2011-09-05 15:22:06
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > A jeste? pewny ?e nie istnieje ? ))

    Tolkop? Brak dowodów a więc brak przesłanek za tego istnieniem. Nie mogę
    zakładać istnienia czegokolwiek nie mając o tym wiedzy.
    JanuszR