  • Data: 2010-08-20 06:54:11
    Temat: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Aug 2010 03:09:39 +0200, Andgro wrote:
    >Takich rzeczy się po prostu nie robi. Potrzebujesz samochód z
    >tempomatem? Nie wiem po co, gdybym mógł chętnie bym Ci oddał ten
    >wynalazek ze swojego, za darmo. Ale jeśli aż tak bardzo, to czas

    Na autostradzie potrafi sie przydac.

    >zmarnowany na robienie jakiejś potencjalnie niebezpiecznej partyzantki
    >spożytkuj na zarobienie kilku złotych dzięki którym kupisz samochód
    >lepiej wyposażony, np z tempomatem właśnie.
    >Nie ma sie co podpierać rachunkiem prawdopodobieństwa albo świętym
    >prawem własności czy swobodami demokratycznymi.

    Kedy akurat w tym przypadku ryzyko znikome, koszt niewielki [jak juz
    auto ma elektroniczne sterowanie] i az sie prosi to dolozyc samemu.

    >Mam nadzieje że doczekam wkrótce czasów, kiedy podobnie jak w Niemczech,
    >którymi sie tak zachwycamy, albo w UK, i u nas żaden pojazd, który nie
    >spełnia wszelkich kluczowych norm nie będzie dopuszczany do ruchu. Nie
    >chodzi o pojazdy nowe, tylko dobrze utrzymane i w stanie technicznym nie
    >pozostawiającym wątpliwości co do bezpieczeństwa ruchu.

    A widziales kiedys jak auto pozostawiajace watpliwosci ma wypadek z
    tego powodu ? Dobrze te samochody robia i mimo twoich watpliwosci
    calkiem sprawnie jezdza te wozki.

    W niemczech nie mozesz sobie innego rozmiaru opon zalozyc, w USA nawet
    glupiego magnetyzera - jak widac ma to i swoje drugie oblicze.

    J.