  • Data: 2022-04-20 06:49:54
    Temat: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2022 o 20:02, mk4 pisze:

    > No tak, ale to nam mowi dwie rzeczy. Pierwsza to, ze nasze poczucie
    > czasu bywa tak złudne, ze nie mozna mu ufac (przeciez tutaj musialo
    > minac przynajmniej kilka sekund zanim cie dopadł).

    No kilka zapewne - patrzysz w lusterko, obracasz się, żeby sprawdzić
    martwy punkt i zmieniasz. Pewnie ze trzy sekundy. Jebnąłby pewnie po
    nastęonych dwóch. Razem pięć sekund - jakieś około 200 meterów z tyłu
    był na początku.

    > No i druga to taka, ze w zwiazku z pierwsza trzeba zawsze bezwzglednie
    > jeszcze raz spjrzec w lusterko w momencie wykonywania samego manewru.

    Truizm. Ale jak ktoś zapiedala 200 a ty 100 to dalej na sekundę przed
    manewrem będzie 30 metrów dalej. Potencjalnie na innym pasie. Jak
    zapierdalasz i chcesz pożyć, to trzeba myśleć za innych i tyle. A jak
    się nie umie to pretensje głównie do siebie.

    > Z tym z czym sie nie zgadzam i nie zgadzałem sie wczesniej - to z
    > tlumaczeniem, ze nie mial mozliwosci widziec. Owszem mial. Nie tylko
    > mozliwosc ale i obowiazek. Ale to zdaje sie nie Twoje slowa lecz
    > przedpiscy.

    Dokładnie. Ale ja też uważam, że wina za wypadek jest rozmyta. Natomiast
    za spiedolenie z miejsca jest już jasna.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!