  • Data: 2022-04-20 09:44:28
    Temat: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.04.2022 17:35, K wrote:
    [...]
    > caly wrak motocykla, ktory ich wyprzedzil. Szkoda chlopa, zabila go
    > predkosc i brak wyobrazni.
    Dlaczego szkoda??? Po prostu najzwyklejsza selekcja naturalna - słabszy
    osobnik, w tym wypadku słabszy na umyśle, zabił się w zasadzie na własną
    prośbę. Tak naprawdę jako ludzkość powinniśmy się z tego faktu cieszyć:
    jednego głąba mniej -> świat stał się odrobinę lepszy.

    > Widzial zestaw, ktory sie wlacza do ruchu i mogl przewidziec, ze
    > osobowka zjedzie aby go wpuscic.A zjechała? Bo tego nie widać na filmie. Może po
    prostu dziadek kogoś
    wcześniej wyprzedzał albo po prostu był królem lewego pasa i zjechał na
    prawy, aby ustąpić miejsca pretendentowi do tego tytułu? Zeznania
    kierowcy ciężarówki być może coś pomogą, bo na mój gust to już na kilka
    sekund przed początkiem nagrania powinien był odwrócić głowę i zerknąć
    co się dzieje po lewej.