    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Date: Tue, 19 Apr 2022 08:39:21 +0200

    On 2022-04-16 12:32, Shrek wrote:

    > Ja bym ocenę zostawił póki co sądowi. Moim skromnym zdaniem było tak że
    > kolo zapierdalał ile fabryka dała, samochodem zjechali na lewy bo
    > zwyczaj nakazuje i teraz pozostaje stwierdzić czy biorąc pod uwagę
    > prędkość motocyklisty byli w stanie ocenić, że mu drogę zajadą czy nie.

    Oooo - jak nie jestem w stanie ocenic to nie wykonuje manewru. Zmiany
    pasa, wyprzedzania, właczenia się do ruchu itd.

    Do czasu az bede mogl ocenic, wiarygodnie.

    Czyz to nie jest oczywiste? Powinno być oczywiste dla każdego kto
    posiada prawo jazdy.

    > IMHO nie ich wina ale to tylko moje zdanie i to na czuja.

    A moje zdanie na czuja jest dokładnie odwrotne - tak jak wiele matołów
    na tego typu drogach kiwrowca auta bezmyslnie wpakowal sie na lewy pas
    bez respektowania przepisu o koniecznosci udzielenia pierwszenstwa
    pojazdom juz poruszajacym sie tym pasem.
    No i wszystko prawdopodobnie przez to ze kierowca kiepski (bo nie patrzy
    albo patrzy zle) a do tego jako kiepski kierowca bierze sie jeszcze za
    probowanie udogodniania zycia innym (proba wpuszczenia ciezarowki).

    --
    mk4