  • Data: 2022-04-19 17:07:39
    Temat: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2022 o 16:00, mk4 pisze:

    > Ze co? Ze jak sie zblizal z predkoscia 100km/h to nie bylo szansy tego
    > widziec? Jaja sobie robisz?

    Tu akurat była. Ale sam mało co swojego sąsiada w podobnych
    okolicznościach nie "zabiłem". Jak patrzyłem w lewe lusterko, to on był
    jeszcze po prawej stronie i w dole - Gdzieś tam:P

    https://www.google.pl/maps/@52.2705525,20.9975681,3a
    ,75y,164.01h,101.86t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWzUYUa4fV-V
    H6qb9slewzQ!2e0!7i13312!8i6656

    Sąsiad zapiedalał ile fabryka dała - na szczęscie ciemno było i jak mi
    się jasność w kabinie zrobiła to odruchowo odbiłem z powrotem w prawo.

    > Na tego typu drodze niemozność oceny pojawia sie przy znacznie wiekszej
    > roznicy predkosci. Wiec to zwykly kit. Wielu jezdzi S-kami i
    > autostradami - takoz i mi sie zdarza. No i jak ktos naprawde idzie ostro
    > powyzej 200km/h to poprostu to widac. Tyle, ze aby bylo widac to trzeba
    > jednak obserwowac. A zdaje sie mamy taki obowiazek - obserwowac co sie
    > dzieje na drodze i w jej poblizu.

    W przypadku moto słabiej widać, bo ma jedno światło, jest raczej wąski i
    na dodatek nie masz tego ogarniętego tak jak w przypadku dobrze ci
    znanych samochodów.

    > Tutaj sytuacja jest raczej prosta. Koles chcial zrobic dobrze tirowi i
    > albo wcale nie obserwowal co jest z tylu, albo tylko spojrzal i (nie)
    > "myslal", skutkiem czego wymusil i prawdopodobnie jest sprawca calego
    > zdarzenia.

    Zapewne spojrzał, moto zapierdalało i nieszczęscie gotowe... Do kompletu
    nieszczęścia trzeba dwojga - zapierdalać też trzeba umieć. Na przykład
    zasadą jest, że na węzłach się nie zapierdala - właśnie z tego powodu,
    że ludzie "bez powodu" zmieniają pasy.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.