-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
eu.feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eter
nal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Franc <w...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
Date: Tue, 18 Feb 2014 13:54:04 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 23
Message-ID: <mxwg19c4z2f4.1w77f9lscp338$.dlg@40tude.net>
References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
<5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
<12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
<ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<ldrbvf$ocg$1@usenet.news.interia.pl>
<14saq31xe04rk.r3ko6n99hqiy$.dlg@40tude.net>
<ldremg$95d$1@mx1.internetia.pl>
<lu2zxej7rnui.qb1gma7ml68n$.dlg@40tude.net>
<ldtma6$nn0$1@usenet.news.interia.pl>
<1e4ljdxjguxjx.2mw7fsijdlbj$.dlg@40tude.net>
<lduter$7bd$1@node1.news.atman.pl>
<1use7f8tnp619.m5n0hp92t89m$.dlg@40tude.net>
Reply-To: w...@w...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="ffbe996cd1c2e14049ae438367a79ee4";
logging-data="12166";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/xicoHtypK42k56N3FxzeK"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
Cancel-Lock: sha1:RHV4oClK0oiaeKKUu40DPdIoSfM=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524498
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 18 Feb 2014 08:47:58 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>> Bo ja wiem - jednak hamowanie do podłogi na każdą niestandardową
>> sytuację jest na tyle niestandardowe, że zaskakujące dla innych.
> Ale nie chodzi o to żeby podjeżdżać do każdego czerwonego światła hamując
> awaryjnie.
Tak samo Ciebie zrozumiałem przy okazji odpowiedzi na posty w tym wątku -
że zawsze hamujesz maksymalnie, a potem odpuszczasz. :-)
> Chodzi o posiadanie tej umiejętności po to, że jak komuś kiedyś zdarzy się
> sytuacja niebezpieczna, to żeby potrafił nacisnąć ten hamulec.
> Bo większość jednak nie potrafi, przy czym są nieświadomi swojej
> nieumiejętności.
Pełna zgoda. Tylko wydaje mi się, że kierowca może posiadać pewne cechy
osobnicze, które włączą ten mechanizm szybciej - a u niektórych chociażby
nie wiem ile jeździł i ćwiczył nie będzie w stanie tego zrobić.
Może to jest też obawa przed "piskiem" opon przy gwałtownym hamowaniu? Może
też jakaś "obawa" przed uszkodzeniami samochody przy hamowaniu awaryjnym?
--
Franc
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.14 15:59 Shrek
- 18.02.14 19:58 mk4
- 18.02.14 21:08 Artur Maśląg
- 18.02.14 22:17 mk4
- 18.02.14 22:20 mk4
- 19.02.14 00:55 J.F
- 19.02.14 07:55 Artur Maśląg
- 19.02.14 08:50 Artur Maśląg
- 19.02.14 12:21 Gotfryd Smolik news
- 19.02.14 14:02 robot
- 19.02.14 14:23 tá´Ź
- 19.02.14 15:48 robot
- 20.02.14 22:47 J.F.
- 21.02.14 07:47 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=