  • Data: 2014-02-20 22:47:04
    Temat: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Feb 2014 08:50:49 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > 11/10 - dożywotnio brzmi niedorzecznie. Ludzi należy edukować, a nie
    > od razu skreślać.

    Ale do tego sie odnosilem.

    > Czyli nie zabranie prawa jazdy dożywotnio, a deportacja...

    No nie, nikt przeciez nie deportuje, tylko zakazuje prowadzenia
    pojazdow.
    Tym niemniej jak komus dozywotnio zakaza, to czesto dobrowolnie
    wyjedzie.

    > BTW - rowerem można całkiem szybko jeździć i wypadek też spowodować.

    Mozna tez jezdzic wolno i tez spowodowac.
    Ja nie o tym, tylko o tym ze mimo checi, emigracja moze nauczyc ze bez
    samochodu da sie zyc ...

    J.