eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
    Date: Tue, 18 Feb 2014 07:51:01 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <lduvsl$9r1$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
    <5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
    <12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
    <ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@4...net>
    <ldrbvf$ocg$1@usenet.news.interia.pl>
    <14saq31xe04rk.r3ko6n99hqiy$.dlg@40tude.net>
    <ldremg$95d$1@mx1.internetia.pl>
    <lu2zxej7rnui.qb1gma7ml68n$.dlg@40tude.net>
    <ldtma6$nn0$1@usenet.news.interia.pl>
    <1e4ljdxjguxjx.2mw7fsijdlbj$.dlg@40tude.net>
    <lduter$7bd$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1392706261 10081 159.253.247.138 (18 Feb 2014 06:51:01
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Feb 2014 06:51:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <lduter$7bd$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524489
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-02-18 07:09, Shrek pisze:
    > On 2014-02-17 22:50, Tomasz Pyra wrote:
    >>> >No wlasnie a jak zagwarantujesz, ze wykonujac to czy owo nie pogorszysz
    >>> >sprawy?
    >> Nie no... Oczywiście zawsze jest taka możliwość że puszczenie
    >> kierownicy i
    >> zamknięcie oczu okazałoby się najlepszym rozwiązaniem, bo samochód robiąc
    >> chaotyczne ruchy, wjedzie precyzyjnie pomiędzy drzewa w lesie i miękko
    >> zatrzyma się w kupie liści;)
    >
    > Bo ja wiem - jednak hamowanie do podłogi na każdą niestandardową
    > sytuację jest na tyle niestandardowe, że zaskakujące dla innych. IMHO
    > problemem nie jest to żeby cisnąć do podłogi, bo to da się rzeczywiście
    > wyuczyć i będzie automatyczne, a rozpoznawanie kiedy musisz hamować
    > awaryjnie, a kiedy normalnie - nie będziesz przecież cisnął do podłogi
    > jak poprzednikowi się stopy błysną;)

    Dotknąłeś właśnie tego, co staram się od jakiegoś czasu wytłumaczyć,
    ale to jak grochem o ścianę. Kierowców należy uczyć niedoprowadzania do
    sytuacji awaryjnych, a nie argumentować, że jak się na kursie nauczy
    hamować do oporu to będzie bezpieczniej. Zdecydowanie mniejsza liczba
    wypadków i ofiar wśród naszej "konkurencji europejskiej" to nie
    mistrzostwo w prowadzeniu pojazdów, a kultura, empatia i czego by
    nie mówił to również stosowny nadzór z konsekwencjami, które mają
    edukować. Oczywiście, gdzieś tam może się przewijać kwestia
    doskonalenia techniki jazdy, ale to zamiast całej reszty nie
    prowadzi do poprawienia sytuacji, a wręcz może ją pogorszyć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: