  • Data: 2014-02-18 07:09:43
    Temat: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-17 22:50, Tomasz Pyra wrote:
    > Nie no... Oczywiście zawsze jest taka możliwość że puszczenie kierownicy i
    > zamknięcie oczu okazałoby się najlepszym rozwiązaniem, bo samochód robiąc
    > chaotyczne ruchy, wjedzie precyzyjnie pomiędzy drzewa w lesie i miękko
    > zatrzyma się w kupie liści;)

    Bo ja wiem - jednak hamowanie do podłogi na każdą niestandardową
    sytuację jest na tyle niestandardowe, że zaskakujące dla innych. IMHO
    problemem nie jest to żeby cisnąć do podłogi, bo to da się rzeczywiście
    wyuczyć i będzie automatyczne, a rozpoznawanie kiedy musisz hamować
    awaryjnie, a kiedy normalnie - nie będziesz przecież cisnął do podłogi
    jak poprzednikowi się stopy błysną;)

    Shrek.