-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 17 Feb 2014 19:19:37 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl> <ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
<12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
<ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<5300f5be$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5301087a$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
<pwwl6ig4m5ee.i02qf3yhzqn9$.dlg@40tude.net>
<53011425$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
<cdto3gw1xvp0$.833xru7on7gd.dlg@40tude.net>
<53012381$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
<17rugtcfgu7qb$.1fp9snowzq1oi$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<ldsjpa$mej$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<ldsukc$26j$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<530230da$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<530243db$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 93
Message-ID: <53025301$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1392661249 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2378 109.241.238.172:55368
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524443
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-17 18:50, Budzik pisze:
> Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...
(...)
>>> Za mało do czego?
>>
>> Do wyciągnięcia sensownych wniosków.
>>
> Robisz z ludzi wiekszych idiotów niz sa w rzeczywistosci.
To Ty napisałeś.
>> Niezupełnie - oni nie zdają sobie konsekwencji ze skutków swojej
>> jazdy.
>>
> Ucząc, pokazując jak reaguje samochód, gdzie jest granica równiez tego sie
> uczy.
Jakoś tak średnio, biorąc pod uwagę skutki jazdy ludzi, którzy jeżdżą
w różnych zawodach itd., ale nie w cywilnych warunkach.
> Nikt nie jest idiotą i nie sadzi, ze wjezdzaja c w kogos nie wyrzadzi
> krzywdy.
On nie wjedzie, a reszta...
> Tacy kierowcy po prostu uwazaja, ze nigdy nie wjada w nikogo.
Niezupełnie - oni w ogóle o tym nie myślą.
> Wiec jak pokazesz, jak neiwiele trzeba, zeby stracic kotrolę, to nie ma
> bata zeby sie nie zastanowił.
Nad czym? Nad tym, że już wie, że może więcej?
>> Umieć to on ma nie jeździć szybko i skutecznie hamować, tylko zdawać
>> sobie konsekwencję ze skutków jazdy na tzw. "krawędzi". Techniczne
>> wyszkolenie jeszcze pogarsza sytuację.
>>
> No to pisze, ze trzeba zaczac od uswiadomienia jak mało umie.
W zakresie umiejętności technicznych? To niewiele daje, na torze
może być świetny.
> A ty piszesz, ze zle jak go sie nauczy jezdzic lepiej...
Lepiej technicznie przy braku zrozumienia konsekwencji swych zachowań
na drodze publicznej - tak, źle.
>> No i będzie jechał szybko i bezpiecznie nie 110, a 112. No i trafi
>> kogoś z własnej głupoty z prędkością wyższą niż bez takiego szkolenia.
>>
> To jest scenariusz najgorszy z najgorszych.
Cóż poradzić, niestety wcale nie taki rzadki.
> Zakładający jednoczesnie jakies samobójcze chęci.
Nie, bez takich założeń.
>> Przecież oni nie myślą, że cokolwiek im się stania, ba nie myślą też,
>> że mogą ponieść konsekwencje tego co się stało innym...
>> Oglądałeś materiał z "otwarcia"?
>>
> No własnie.
No właśnie nie oglądałeś.
> wiec jak pokazesz zakres niekompetencji to dalsze wyciaganie wniosków
> bedzie postepowac jak u normalnego człowieka.
Brak znajomości psychologii i dodatkowo widzę u Ciebie niepokojące
próby podziału na idiotów i normalnych.
>> Z materiałów wpływających dość skutecznie na psychikę? Tak, to w
>> połączeniu z pokazaniem technicznych aspektów prowadzenia może mieć
>> pozytywny skutek.
>>
> Jestem jak najbardziej za tego typu programami.
Niestety, obecnie promujecie próby nauczenia kierowców lepiej jeździć
technicznie (szybciej, gwałtowniej hamować), a to tak średnio się
przekłada na bezpieczeństwo na drogach w grupie o której była mowa.
>> Jakich badań? Psychologicznych? Ja o czymś takim nie pisałem. Pisałem
>> za to o ocenie psychiki kierowcy, ale nie w postaci syntetycznych
>> badań w gabinecie :(
>
> Mozesz wyjasnic, o jaka ocene chodzi?
O ocenę psychiki kierowcy w zakresie uczestniczenia w ruchu drogowym.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.14 19:38 Artur Maśląg
- 17.02.14 19:51 Shrek
- 17.02.14 19:55 mk4
- 17.02.14 20:01 mk4
- 17.02.14 20:02 Artur Maśląg
- 17.02.14 20:23 Shrek
- 17.02.14 20:28 Artur Maśląg
- 17.02.14 20:34 Shrek
- 17.02.14 20:45 Artur Maśląg
- 17.02.14 22:36 John Kołalsky
- 17.02.14 22:40 John Kołalsky
- 17.02.14 22:50 Tomasz Pyra
- 17.02.14 23:00 Budzik
- 17.02.14 23:32 Tomasz Pyra
- 18.02.14 07:09 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=