eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !212.27.60.9.MISMATCH!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 16 Feb 2014 21:53:51 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
    References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
    <5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
    <12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
    <ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@4...net>
    <5300f5be$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5301087a$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
    <pwwl6ig4m5ee.i02qf3yhzqn9$.dlg@40tude.net>
    <c...@4...net>
    <1...@4...net>
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <530125a6$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1392584102 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2359 109.241.238.172:52803
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524355
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-02-16 21:36, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Sun, 16 Feb 2014 20:58:28 +0100, J.F. napisał(a):
    >
    >>> Zagrożenia tam nie było, zadanie polega na hamowaniu.
    >>> Na koniec depczą może i mocno (chociaż też różnie bywa), problem główny to
    >>> powolne narastanie siły nacisku. ABS włącza się dopiero w drugiej fazie
    >>> hamowania.
    >>
    >> Sila przyzwyczajenia pewnie ... raczej bez wiekszego znaczenia na
    >> ulicy.
    >
    > W awaryjnej sytuacji jak coś nagle pojawia się przed maską?
    > Hamowanie awaryjne musi być wyćwiczone, bo jak ktoś ma wyćwiczone tylko
    > zwalnianie bo się czerwone światło zapaliło, to nawet w sytuacji zagrożenia
    > życia najpierw wciśnie sprzęgło, a dopiero potem hamulec.

    Wyćwiczone hamowanie awaryjne w normalnej jeździe cywilnej? Ty chyba
    sobie nie zdajesz sprawy z konsekwencji swoich pomysłów:>
    Skoro ma to w czymś pomóc to należy wypuszczać ludzi na tor z
    wyrzucaniem pieszych przed maskę - wtedy być może nauczą się odruchu
    gwałtownego hamowania przed pieszym. Słupek to nie to samo,
    rajd to jeszcze coś innego.

    > Właśnie stąd pomysły w stylu BAS, że jednak okazuje się że to jest
    > potrzebne.

    BAS się pojawił by pomóc kierowcy w awaryjnym hamowaniu (może po
    części dlatego, że ludzie ze strachu cofali nogę jak im pedał
    zaczął walić w podeszwę).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: