-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <1...@m...org> <1kkpeh16fgvb4$.dlg@myjk.org>
<a...@g...com>
<1...@m...org> <5a57217d$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@m...org>
<a...@g...com>
<lnnal9yu6sa9$.dlg@myjk.org>
Date: Fri, 12 Jan 2018 17:04:35 +0100
Message-ID: <1...@m...org>
Lines: 14
NNTP-Posting-Host: 83.31.147.139
X-Trace: 1515773071 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 643 83.31.147.139:12988
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622473
[ ukryj nagłówki ]Fri, 12 Jan 2018 12:59:14 +0100, Myjk
> Oddałem auto. Szkoda, bo jazda mi się podobała pomimo ograniczeń.
Aha, zapomniałem nadmienić że jak auto jest podłączone do gniazdka, to
można sobie załączyć bezpardonowo grzanie/klimatyzację w kabinie i nie
pożera wtedy baterii. Z tym że kluczyk musi być w stacyjce i nie można tego
zrobić zdalnie w tym modelu (po lifcie już można z pilota zaprogramować
załączenie i wyłączenie o danej godzinie/czasie). Naturalnie jak nie jest
podpięte do kabla też można grzać/chłodzić/wentylować.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.18 18:07 Bolko
- 12.01.18 18:50 Myjk
- 12.01.18 19:13 Myjk
- 12.01.18 20:12 ToMasz
- 15.01.18 12:51 Trybun
- 15.01.18 14:15 Myjk
- 15.01.18 16:32 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 17:27 Myjk
- 15.01.18 18:14 J.F.
- 15.01.18 18:23 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 18:40 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 18:48 J.F.
- 15.01.18 19:02 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 19:24 J.F.
- 15.01.18 19:28 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A