  • 381. Data: 2013-04-04 20:22:11
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 20:17, masti pisze:

    > tak, tak. Mistrzu kierownicy i języka

    nie pij już tyle.

  • 382. Data: 2013-04-04 20:25:27
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > tak, tak. Mistrzu kierownicy i języka

    Te, ligwista. Nie nauczyli cię, że zdanie zaczynamy wielką literą, a
    kończymy kropką?

    Pozdr.

  • 383. Data: 2013-04-04 20:25:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2013-04-04 19:15, J.F pisze:

    >Cóż, to grupa motoryzacyjna, a nie genealogiczna ;)

    >Trochę słaby argument, choć muszę się przyznać, że urodziłem
    >się w DC i od urodzenia trochę mieszkałem. Później to już
    >różnie bywało :)

    A to "roznie" to uzasadnia do twierdzenia ze mogles miec do autostrady
    blizej niz obecnie ? :-P

    J.

  • 384. Data: 2013-04-04 20:40:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 20:21, DoQ pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^

    > Widzę że niewygodną resztę pominąłeś,

    Sam ją sobie dopisujesz, więc nie dziwne że to widzisz, ale
    trudno ode mnie wymagać, bym też to widział.

    > skupiając się na głupim programie :)

    Kolejne nadużycie z Twojej strony. Czasem warto ten program
    obejrzeć - przynajmniej człowiek wie, że bzdurą jest to co
    napisałeś (podkreślone). Były fajne programy o Skodach,
    Moskwiczach i różnych innych. No, ale to trzeba obejrzeć...

    > Gratuluję kota z ogonem.

    A dziękuję - w imieniu kotów :)

  • 385. Data: 2013-04-04 20:42:52
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 20:40, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > napisałeś (podkreślone). Były fajne programy o Skodach,
    > Moskwiczach i różnych innych. No, ale to trzeba obejrzeć...

    O masz.. Skody i Moskwicze też projektowali polscy inżynierowie??

    Pozdr.

  • 386. Data: 2013-04-04 20:48:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 20:25:27 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Te, ligwista. Nie nauczyli cię, że zdanie zaczynamy wielką literą, a
    > kończymy kropką?

    tak, nawet w samochodach mozna znaleźć miejsce dla humanistów.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 387. Data: 2013-04-04 20:48:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 20:22:11 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > nie pij już tyle.

    nie umiesz już pisać na trzeźwo?

  • 388. Data: 2013-04-04 20:49:34
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 4 Apr 2013 18:21:09 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ba - opony 13" do dzis sie robi - choc przyznaje ze co lepszych modeli
    > w tym rozmiarze nie ma ..

    A czego szukasz? A048? A539? CR500? R888?

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 389. Data: 2013-04-04 20:52:25
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 20:48, masti pisze:
    > tak, nawet w samochodach mozna znaleźć miejsce dla humanistów.

    W twoim jak widać zabrakło miejsca.

  • 390. Data: 2013-04-04 20:52:42
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > nie umiesz już pisać na trzeźwo?